FORUM – ARKIV

You must be logged in to post Login

 
Search Forums:


 




Lars von loco

UserPost

20:44
25-05-2008


Shoebox-Mark

Moderator

posts 1971

Det lyder da meget godt, Lörs. Jeg krydser mine fingre for at det kemiske metal , holder.

Mark

23:31
25-05-2008


rottetom

Guest

kanont kik-hotrodman, og tak,det er en fed sydom,jeg håber ik at den kan heldbrædes,hihi.

det bliver rotte`n roll d.20juni.

 

08:58
26-05-2008


J.P.West

Mester

Pt. Nordsjælland

posts 2172

Jeg vil ikke afvise det kemiske metal kan holde,jeg ville nok(hvis revnen ikke er alt for tæt på udstødningsmanifolen)prøve med sikaflex(den sorte)slib godt ned i revnen,evt bor i begge ender af revnen med et 3-5mm bor(skulle hindre den løber mere) og slib en flade rundt om revnen,fyld revnen op med sikaflex,ikke over nievau lad det tørre et par dage,kom sikaflex på den slebne flade og et stykke karosseri plade uden på,fordelen med sikaflexèn er den ikke hærder op til en hård masse,derimod er den flexibel og temmelig sej når den først har bidt sig fast.

Jeg har med held på en alublock til en dunk(hverdags bil) brugt ovenstående

West

PS

Hvis det er tæt,kør med kølerdækslet i sikkerheds hakket,som jeg næsten selv altid gør med tvivlsomme gamle motore

20:23
26-05-2008


Lörs von loco

Mester

Kbh.

posts 4201

J.P.West said:

Jeg vil ikke afvise det kemiske metal kan holde,jeg ville nok(hvis revnen ikke er alt for tæt på udstødningsmanifolen)prøve med sikaflex(den sorte)slib godt ned i revnen,evt bor i begge ender af revnen med et 3-5mm bor(skulle hindre den løber mere) og slib en flade rundt om revnen,fyld revnen op med sikaflex,ikke over nievau lad det tørre et par dage,kom sikaflex på den slebne flade og et stykke karosseri plade uden på,fordelen med sikaflexèn er den ikke hærder op til en hård masse,derimod er den flexibel og temmelig sej når den først har bidt sig fast.

Jeg har med held på en alublock til en dunk(hverdags bil) brugt ovenstående

West

PS

Hvis det er tæt,kør med kølerdækslet i sikkerheds hakket,som jeg næsten selv altid gør med tvivlsomme gamle motore


Den ene revne er formentlig tæt , den fik jo en omgang med slaglodderen. Den anden revne går op under topstykket, vil nok bore uanset hvad. Det kemiske metal jeg har  er sån lidt glasfiber agtigt. Det du taler om lyder til et forsøg værd , har du nogen anelse hvor det kan købes. Money mouth Tro mig kølerdækslet kommer kun til at blive skruet til sikkerheds hak……her skal køres trykløst …ohhh year !!!.Laughing

07:43
27-05-2008


J.P.West

Mester

Pt. Nordsjælland

posts 2172

Frz Frederikssund autodele,men hvis du kender en der er på disse kanter(Hillerød Ø) til daglig har jeg en liggende

ellers søg på Sikaflex 221

West

21:37
30-05-2008


rottetom

Guest

jeg håber at det går,hotrodman.-med flathead.

jeg kæmper,men det går nok ik,der er ik mere krudt.

jeg ligger helt nede i graven og leder efter en udstødningsventil til min flathead,det ser sort ud,-køge prøver at hjælpe,men det går for langsomt.

så jeg bliver nok nød til at køre til fyn på 7 cyl.,-piz.

men det gjorde de i gamle dage,-hihi,og det er jo en flathead.

hvis jeg ik når fyn,så låser jeg den inde til næste sommer,øv,jeg har kæmpet et 1/2år i 20timer i døgnet,nu kan jeg ik mere.

min motor var ny renoveret da jeg købte den,-men jeg tror bare at den var vasket,og fåget 2 nye tændrør,fuck.(katten i sækken)-jeg troede bare….

men sådan er det jo-

men jeg kæmper til d.20juni.men sancerne er ik store.-

men hvordan er det med roadstaren,hotrodman?

10:58
31-05-2008


Thomas

Admin

CPH.

posts 1955

Det er dælme surt Tom hvis du ikke får den ud i år…….. jeg håber det bedste.

Jeg tror at Lille Kim (min lillebror) ved et sted hvor de måske har den ventil 

17:20
31-05-2008


Nielsk

Mester

posts 1813

rottetom said:

men jeg kæmper til d.20juni.men sancerne er ik store.-


Det er stilenCool

Den der ventil, er den brændt meget??

Kan den ikke slibes / drejes af??

NielsK

17:27
31-05-2008


rottetom

Guest

Nielsk said:

rottetom said:

men jeg kæmper til d.20juni.men sancerne er ik store.-


Det er stilenCool

Den der ventil, er den brændt meget??

Kan den ikke slibes / drejes af??

NielsK


den ligner et æg.

men hvis det går galt drejer jeg den rund på drejebænk,og skære lidt af længten.-bare jeg kommer til fyn;-/

17:28
31-05-2008


J.P.West

Mester

Pt. Nordsjælland

posts 2172

kan der ikke findes en fra en anden motor som kan tilpasses??

17:37
31-05-2008


rottetom

Guest

J.P.West said:

kan der ikke findes en fra en anden motor som kan tilpasses??


nej-den er så smart at hvis man skal stille ventiler på sådan en gammel flathead,-så skal man slibe af længten hvis den er for stræm,og hvis den er for stor skal man `stugge`den (man banker på axlen så den bliver længer)de havde inge4n forstand dengang,det er det der er hammrende sjovt.(en høtyv og en bøjet skrugetrægger)-

men hvor i landet er du.4banger?

20:24
31-05-2008


Nielsk

Mester

posts 1813

Hej Tom

Fourbanger må være mig Cool

Jeg bor på Nørrebro i Kbh.

NielsK

20:52
31-05-2008


rottetom

Guest

Nielsk said:

Hej Tom

Fourbanger må være mig Cool

Jeg bor på Nørrebro i Kbh.

NielsK


yes.-4bangger er dig.-niels.

jeg må se det en dag;-)

21:32
31-05-2008


Nielsk

Mester

posts 1813

Hey Flatheadmechanic Laughing

Not much to see right now.

Men en lille snak og en kop Java kan vi da altid klareCool

NielsK

10:10
01-06-2008


Lörs von loco

Mester

Kbh.

posts 4201

F… GOD D… It !!! så havede vi sku lige Datamat aka. computer nedbrud……MEN ER NU TiLBAGE.Laughing

Har ski fået lappet hullet i blokken på " The Famous FlækHead" Starter den op i dag og køre den SUPER varm så må vi ses om det holder. Jeg har forsøgt med Kemisk metal men har for en sikkerheds skyld købt en tube SikaFlex 221.

Den indkøbte "FrenchFlækFrei-FlatHead" er blevet strippet for mærkelige tændings ting og div. regulatorer. En alm. strøm fordeler er blevet lånt , og skal prøve monteres, der skal dog lige fremstilles en form for passring……er der en dreje fætter tilstede ??? En 12V starter skal monteres og så lidt div. tændkabler osv. så den kan prøvestartes. Køre den fint skal der bestilles dele. Vil have Mallory`s electroniske strømfordeler , et Hildebrandt oliefilter dåse, og en masse andet pryl til FlatHeadMoney mouthMoney mouthMoney mouth

Så er der jo sket det at ens gammle HD hjerte er begyndt at banke lidt hurtigere end det normalt gør…og under devisen "Man lever kun en gang" er det blevet besluttet at indskaffe en sån HD VL / VLC 750 Djævle. Har enda en på hånden…… MÅSKE ! …..jeg X`er fingere.Cool

DET bLiVER EN GOD GOD SOMMERWink

12:29
01-06-2008


BedrockWeekend

Svend

posts 229

Jeg kan sagtens CNC dreje eller fræse ting til dig, men kommer først til landet om 2 uger !!! Så lang tid kan du vel ikke vente……

15:36
01-06-2008


J.P.West

Mester

Pt. Nordsjælland

posts 2172

Hvad skal du ha drejet??

West

17:48
01-06-2008


Nielsk

Mester

posts 1813

Kom med målene på den pasring, så skal jeg se hvad jeg kan gøre.

mvh

NielsK

17:59
01-06-2008


Shoebox-Mark

Moderator

posts 1971

Du får s.. gjort noget ved sagerne, Lörs. Motor fikset og HD drømmen, realiseres. Hatten af for det. En anden en, fedter voldsomt med en Heli coil bøsning til det ene af tændrørene.

Mark

19:01
01-06-2008


Lörs von loco

Mester

Kbh.

posts 4201

TAK !  Smile

Jeg er sku ved at panikke….nærmer mig de 50 med raske skridt….Tongue out….narhæææ !!!….tænker bare man lever kun en gang ….måske…..så hvis HD hvorfor så ikke nu. Rodden skal fandmene ud at køre i år……vel….det ser ud til at det kemiske metal holder….indtil videre. Vi får se når den får nogle strygl den gamle flækmonster der.Wink

Jeg skal have drejet en form for pasring med spor til en O-ring så jeg kan holde en normal strømfordeler fast og tæt for olie. Det viser sig at drevet på den lånte strømfordeler passer men selve holdearrengementet er anderledes så der må drejes noget. Jeg skal bruge det samme til den Electroniske strømfordeler når jg får købt den så det er ikke noget midlertidigt men noget permanent.Cool

Må jo hellere få gjort reserve motor klar hvis FLÆK-HEAD´en  ikke holderLaughing

Måske det der med et Fejeblad var en meget god ide…….tænker hellere køre i sandkassen end derover……..hm. Innocent



Reply to Topic: Lars von loco

Guest Name (Required):

Guest EMail (Required):

Guest URL (required)

Math Required!
What is the sum of: 4 + 9        (Required)

Topic Reply:


 


About the Traditional Hot Rods forum

Currently Online:

1 Guest

Maximum Online: 69

Forums:

Groups: 2

Forums: 11

Topics: 2855

Posts: 30393

Members:

There are 364 members

There are 184 guests


Thomas has made 1955 posts

Top Posters:

Lörs von loco – 4201

J.P.West – 2172

Shoebox-Mark – 1971

Nielsk – 1813

Dannerr – 1735

Administrator: Thomas | Moderators: Thomas, Shoebox-Mark, Lille Kim, mette


© Simple:Press Forum – Version 3.1.4 (Build 357)