16" Kelsey Hayes Wire Wheels

Hjem Fora Swapmeet – Dele 16" Kelsey Hayes Wire Wheels

Dette emne indeholder 5 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 2 måneder, 1 uge siden.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Jeg overvejer at sælge mine Kelsey Hayes 16″ ” Straight Spoke “Justerbar Egerfælge som jeg har siddende på min 32´er Ford.
    De er i PERFEKT stand Rødmalet.
    Kan tænke at sælge med eller uden dæk. Tager gerne 40 Ford Lukket stål fælge med i en delbytte handel.

Jeg arbejder på at få en vurdering på dem mine fælge. Har indtil jeg præcist har fundet ud af typen og mål og sånt fundet en vudering der ligger så vidt som $1500-3500. $3500 er for perfekte fælge og det er disse.
    .
    Er du seriøst interserret så PM mig.
    .
    Kelsey Hayes er jo det perfekte hvis man vil køre Autentisk Pre War Trad Rod Style.
    Lige PT hælder jeg mere til at køre sidst 40´er start 50´er Stil på Min 32 Roadster selvom den også passer ganske fin til at være pre war. Syntes bare rigtig godt om Stål fælge og sånt ;-)

• Dette emne blev ændret 1 år, 3 måneder siden af Lörs von loco Lörs von loco.
    Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Har nu gransket lidt i det og fundet ud af det er Kelsey Hayes Straight spoke fra 1935 , adjustable 40 Spoke, 4,5 gange 16 og som sagt i PERFEKT stand……..så deeeee.
    De ryger på HAMB , Ebay, og Face´en…..men først engang i det nye år , SÅ byd endelig ind ;-)
    .

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

.
    Og nej…..pigen følger ikke med…….

.

Kig på fælgene….. ;-)

• Dette svar blev ændret 1 år, 3 måneder siden af Lörs von loco Lörs von loco.
    Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Giv dig selv en nyt år gave ;-) .
    Det jo sølle 25.000,- for at være seriøs Hot Rodder ikke ikke sån et fedtsyl spare bare bruge det alle de andre bruger :-) ;-)
    Men de ryger jo nok til udlandet som alt andet Fedt og seriøst Nostalgi, ingen her vil betale prisen for True Traditional Style ….naaa, du kan tage det, eller hvis ikke ….SÅ KØB dem ;-) ;-) ;-)

Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Jeg kan ikke se nogle fælge :-)

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Så få fruen til at kigge… ;-)

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.