BBQ SWR Reunion #2

Hjem Fora Arrangementer BBQ SWR Reunion #2

Dette emne indeholder 15 svar, har 5 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 3 måneder, 2 uger siden.

Viser 16 indlæg - 1 til 16 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    J.P.West
    J.P.West
    Participant

BBQ SWR Reunion #2 Er nu en realitet og datoen er sat til den 1/6-18 ,dette er med vilje en Fredag , så kan dem der overnatter hæve mødet inden Middag Lørdag og nå og få andet ud af weekenden.

Planen (der er faktisk ikke nogen ) er kort og godt hygge og snakke .

Men skal der laves en plan for dette uformelle møde/mini træf , må det blive vi mødes efter job , Alså hen på eftermiddagen , til kaffe , øl , vand og kage .
    Ved 17-18 tiden bliver der bliver tændt op i både grill og bål , og gjort klar til madlavning , efter maden er indtaget kan man gå en tur og kigge lidt på naturen .
    Når man har fået nok af det , så står den på bålhygge ,kaffe, øl , vand og lidt kage 😉
    Og man fortsætter til man ikke gider mere , dem der overnatter går til køjs og efter en god rolig nat får vi noget morgen mad , og når man har gået snakket af , er der almindeligt opbrud.

Jeg sørger for de praktiske ting , som få booket Salvadparken (Shelter)
    Der kommer mere indformation når vi kommer tættere på .

Stedet er Salvedparken , det ligger på 6’eren mellem Roskilde og Jyllinge.

West

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Super initiativ West! Det kan vist kun blive hyggeligt 🙂

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Det bliver super hyggeligt……hvis ikke jeg bliver alt for fuld…. 🙂 🙂 🙂

HopUp
    HopUp
    Moderator

God initiativ 🙂

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Altid fedt at have et sted at tage hen og parkere sin Hot Rod, MC, Kanerbil og hygge med dejlige rare mennesker med benzin i blodet og grill bøffer på a grill…..
    Kunne være fedt med besøg fra Vest´a 😉

J.P.West
    J.P.West
    Participant

Det er nemlig rigtigt Lörs 🚂🏁

Der bliver som skrevet i oplægget rettet og tilføjet lidt hen af vejen , og hvis der nu derude sidder nogen med en vildt sjov selskabs leg , en rigtig god historie (der skal fortælles over midnat) eller måske kommer med forslag til et fedt træf der kunne køres sammen til resten af Weekenden , så hold jer endelig ikke tilbage med og byde ind .

West

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Og er der nogen der trutter en feeeee mund harpe eller er go t a rive i de feeee Blues Strenge på Gui-tarrrrnnn, SÅ mød op og kom frit frem.

J.P.West
    J.P.West
    Participant

Det er så på Fredag vi mødes i Salvadparken, jeg vil sørge for noget brænde til bål, og evt. en gryde til og koge vand i.
    Hvis der skal grilles skal der enten skaffes nogen riste, eller medbring engangsgrill.
    HUSK på og tage alt affald med igen,så pladsen efterlades pænt til de næste.
    jeg medbringer også lidt øl og vand, ca en kasse af hver.

West

Lille Kim
    Lille Kim
    Moderator

Kimie og jeg kommer. Tager måske campingvognen med

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Det blir go griller gøred….glæer mij..tjuhejjjjjj

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Så er det i morgen…. bliver vist motorcykel vejr 🙂

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Jaaaa, det er i morgen ja….tror sku jeg tager den 4 hjulet motorcikel……. 🙂

J.P.West
    J.P.West
    Participant

Yeps .

Og vejret ser mildt sagt fornuftigt ud 😉

Det meste er på plads , og tror sq jeg forsøger mig med en luftmadras ( for en gangs skyld 🤔🤔)

West

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Super fedt med en dag i det grønne!
    Stor tak til West og Mini for deres arbejde med at stable dette på benene 🙂 og til alle i som havde lyst til at være med. Sådan skal en god sommerdag spenderes!

• Dette svar blev ændret 3 måneder, 2 uger siden af Thomas Thomas.
    J.P.West
    J.P.West
    Participant

STOR tak til jer som var med til og gøre BBQ SWR Reunion #2,til det som var planen fra starten af.
    Altså ingenting ud over og møde op, lidt under armen til grillen, og en masse historier( både løgn, og sande ) vi kan li dem begge 😉
    Jeg hørte der blev snakket om alt fra galdesten, til bemandet opsendelse af raketter til Saturn .
    Søren Carstens var først mand på pladsen( og tak for du fik reserveret den til os ) da vi ikke var de eneste, der ville ud i naturen på denne smukke forsommerdag.
    Arrangementet gik over alt forventning, og pladsen var fint ryddet da de sidste kørte over midnat, så det faktisk kun tog Mini og undertegnede 20 min og forlade den i morges.
    Tak for de fine billeder Thomas, de viser ret godt hvad det hele gik ud på, og endnu engang at 32èr Ford er Danmarks mest almindelige bil 😉
    West

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Det var super fedt og hyggeligt og en klar gentagelse værd. Nøøøøjjjj hvor vi hyggede og holdte Svensken for døren 😉 :-).

1932 Ford Danmarks mest almindeligste bil…….neeeejjjj det tror jeg vist ikke , det er Ford A….Men dem der har Ford A køre bare ikke i dem ……..så meget og så langt åbenbart, nok fordi de ikke er ……..ahhhh tror vi lader den ligge her 😉 🙂

Viser 16 indlæg - 1 til 16 (af 16 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.