Danielsen siger goddag

Hjem Fora Intro’s Danielsen siger goddag

Dette emne indeholder 6 svar, har 6 stemmer og blev senest opdateret af Danielsen Danielsen 2 måneder siden.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Danielsen
    Danielsen
    Deltager

Hey gutter.

Jeg smider lige en bette intro/ et par ord om mig selv.
    Navnet er Søren Danielsen og mit stelnummer siger at jeg er fra 1981, jeg bor i det mørke sønderjylland lige ud for Aabenraa med min familie. Jeg er i sin tid udlært Mekaniker af den “gamle skole” på en lille tankstation(og efterfølgende arbejdet med Autolakering samt som Mc mekaniker og nu som bilsælger pga. helbredet) Jeg har altid haft interesse for USA biler samt motorcykler og har haft mange forskellige af dem gennem tiden som alle er blevet ombygget mm, da det har min interesse at customize ting. Pt. har jeg en Ford model A fra 1929 som jeg er ved at Rodde, da det altid har været drømmen med en Hot rod, men efter at har været på Rømø Motor festival nogle gange som tilskuer må jeg nok indrømme at jeg er blevet bekræftet i at det var det jeg skulle. Så jeg købte en næsten standart Ford A fra 1929 i foråret, som det blev til ca. 1000km kørte kilometer i henover sommeren. Hvor jeg har samlet inspiration til hvad stilen skulle være ?, og planen er pt. en traditional 4 Banger rod. og søger derfor i samme ombæring et netværk med samme interesse, til sparring omkring Rodding / hjælp til stumper samt en masse røver historier.
    Mvh. Søren Danielsen.

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Velkommen hertil Søren :)
    Lader til at du har den mekaniske baggrund i orden og så bør det være en smal sag at bygge en traditionel hot rod.
    Skønt at du er “smittet” med den gamle stil, selvom det kræver lidt at køre den slags ;)
    Belønningen ligger gemt i de mange fine km man kan få kørt, så spørg endelig løs på vores forum.
    Vi trænger til nyt blod og der sidder mange og lurer, så svarene skal nok falde.

Thomas

Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Goddag Hr Danielsen.
    Velkommen til.
    Mark

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Velkommen til skal også lyde herfra. Det er noget tid siden vi sidst har taget imod nye her, fedt at der stadig er folk derude der bliver smittet af denne skønne sygdom Traditionel Rodding og finder vej hertil.
    Velkommen .

J.P.West
    J.P.West
    Deltager

Velkommen til.

Ja aktiviteten er dalende så nye, med nye projekter er velkommen ;-)

West

Dannerr
    Dannerr
    Deltager

Hej Danielsen.
    Velkommen til – vi har allerede skrevet lidt sammen via dit opslag på Westside’s FB side. :-)
    Men her er der mange, der kan svare specifikt på A-Ford/4banger spørgsmål, så spørg løs! Hvad er planen/drømmen? :-)

Mvh
    Dannerr

• Dette svar blev ændret 2 måneder, 2 uger siden af Dannerr Dannerr. Årsag: Fede fingre havde trykket ; istedet for M!
    Danielsen
    Danielsen
    Deltager

Hey gutter.
    Tak for den fine velkomst :good:

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.