Elektrisk BENZIN PUMPE hjælp.

Hjem Fora Snik snak Elektrisk BENZIN PUMPE hjælp.

Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 6 måneder siden.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Hellooooo i kloge hoveder derude. Gammelfar har brug for hjælp. Jeg vil montere en Elektrisk Benzinpumpe på min gammle Shoebox Fordvogn. Den skal bruges til at hjælpe Benzzzzzzinen frem til den bette kaburator når bilen har holdt stille lidt længe aka. 1 uge . Man er jo fanmne ved aat malke baatteriet før den orginale benzin pumpe har fået pumpet dette nyemodens ufede benzin frem som har det med at fordampe…skod.
    MEN det skal jo være en Benzin pumpe med Bypass / Gennemflow når den ikke er aktiv ellers er det noget skidt. Benzin pumper er der massere af derude MEN ingen ved noget og der står ikke noget på dem jeg fremsøger via nettet og de bliver pisse sure når man i forretningerne pakker dem ud og pisser igennem dem for at se om der er gennemløb i ikke elektrisk aktiv tilstand.

SÅ !!! , hvis nogen kender til en Benzinpumpe som er elektrisk 0g med gennemløb i ikke aktiv tilstand og til at købe nogen steder….RÅB OP !!!!!

PFH. Tak ;-)

• Dette emne blev ændret 6 måneder, 1 uge siden af Lörs von loco Lörs von loco.
    Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Bror Thomas har købt noget, som godt kunne være lidt a’la det du søger. Prøv lige at ruske ham i skægget.

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

TAK ! ;-)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.