Endelig!

Hjem Fora Stockers Endelig!

Dette emne indeholder 10 svar, har 6 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 4 måneder, 2 uger siden.

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Lille Kim
    Lille Kim
    Moderator

Hej til (alle) jer, der er tilbage her på THR. 

Da jeg hverken gør brug af facebook, instagram, snap eller lignende online universer, er jeg hensat til at gøre brug af dette “gamle” forum, for interessen for mekanik og livsstil. 

I august 2004, var jeg til OSW-træf i Backamo i Sverige – mit første rock-a-billy relaterede træf. Der oppe, så jeg for første gang et bilmærke, som jeg ikke anede eksisterede – en Hudson. Det var en start 50'er 2-dørs sedan, på danske emaljeplader. Fra da af var jeg solgt og ikke et sekund i tvivl om, at sådan én skulle jeg eje, en dag. Den dag, er nu faretruende tæt på, idet jeg har købt en 49'er Hudson Commodore 6. Det er ikke helt den årgang, som jeg troede jeg skulle købe, men forelskelsen er groet, siden jeg så billeder af den, første gang. Så der er blevet handlet og inden længe, bliver bilen hentet hos sælger og sendt til havnen i Charleston, for at blive pakket i container. 

Og her er den så:

Kim

• Dette emne blev ændret 2 måneder siden af Thomas Thomas.
    • Dette emne blev ændret 2 måneder siden af Thomas Thomas.
    Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

HAR DU KØBT SÅDAN EN ?!!!! FEEEEEDT !!!!!!!!

TO LUCK !!!!!

😉

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Fosatandaogså…..MEGA tilykke….endelig. Jeg vil også have……Wink

Øv. Billederne er der ikke…..Cry

obbekjer
    Participant

Fedt tillykke

Bjarne Zaedow
    Participant

Fedt —- Mega Tillykke , det bliver godt !!!! Smile 

Hilsen Bjarne Z. Cool

Dannerr
    Dannerr
    Participant

Fedt, Kim! Kæmpe tillykke! Laughing

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Hvor når skal vi ud at Cruizzzzzzzeeeee i a Hudson…………Wink

Lille Kim
    Lille Kim
    Moderator

Den kommer hjem sidst i juli

Kim

Bjarne Zaedow
    Participant

Feeeedt — Så er den klar til Rømø !!!!! Cool

Hilsen Bjarne Z. Cool

Lille Kim
    Lille Kim
    Moderator

Så oprandt dagen… I går fredag, drog Thomas, Kimie og jeg til Københavns frihavn, for at tage imod Hudson'en. Og bedst som vi ankom, var de ifærd med at trække den ud af containeren. Bilen havde desværre fået en mindre transportskade, men den er ikke større, end at glæden over at ha' modtaget min “nye” bil, overskygger ulykken. 

Med hjælp af en lille snaps og en booster, nærmest sprang hun igang 😀  Moms blev betalt og vi kunne forlade frihavnen, med kurs mod værkstedet. SIKKE EN FED FØRSTE TUR!!  Med alle sanser åbne og smil op til begge ører, kørte Thomas og jeg bilen, hele vejen til Ølstykke, med Kimie i følgebil. 

Nu skal jeg så bruge en masse behagelig tid på, at gennemgå min nyerhvervelse og udforske, hvad sådan en Hudson er for en størrelse. Den er ihvertfald stor, meget meget behagelig og blød at køre i, solid motor og et samlet udtryk af luxus. 

Kim

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

MEGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Tillykke.

Glæder mig til at få en tur i sån en dejlig Luksus Vogn Wink

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.