Ford A-V8 Roadster 1930/31

Hjem Fora Swapmeet – Biler/motorcykler Ford A-V8 Roadster 1930/31

Dette emne indeholder 7 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 1 måned, 1 uge siden.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Må hellere sælge min Ford A-V8 Flat Head Roadster Ratty Vintage Ol´School Rod. 

Det er en orginal Karosse bestående af ca. 85% Orginal stål og rest udskiftet til nyt. Bla helt nyt ydre Door skin. 

Rammen er Orgianl men boxet og K forstærket. 

Motor er en 85HK Low Mile Flat Head V8 fra en 1936 Ford Vogn. Den køre fint og lyder MEGA fedt. Har en lille revne udvendigt i blok indtil vandkanalen, MEN jeg har kørt med det uden problemer da der jo ikke er tryk køler på en sån satan.

16″ Eger hjul fra en 1936´er. Dæk 16*6.00 og 16*7.50

Der er påbygget våde bremser på fra en 1940 Ford på alle axler / hjul.

Rå, Noisy….som en rigtig hot rod bør væreWink

Ikke synet endnu. Men lidt skærme på og nogle lyddæmpere  og side blink,  håndbremse ig hvad du ellers syntes så den sku fjong.

Køb nu og vær klar til næste sommer.

Der er billeder af dyret på Veteranposten. Smallblock ig massere på Facebook.  

135.000,- af de lange.

PM mig.

• Dette emne blev ændret 2 måneder siden af Thomas Thomas.
    • Dette emne blev ændret 2 måneder siden af Thomas Thomas.
    Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Skal du eller jeg køre denne fantastiske Racer til Rømø Laughing

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Rømø race nummer 777

Dannerr
    Dannerr
    Participant

Lörs von loco said:

Rømø race nummer 777

… satte anden hurtigste hastighed! Laughing

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Ja, det kom noget uventet. Blev man lige mundlam da man blev kaldt op på senen….ohhhh yes. Det ligger ellers ikke til mig.

Men glad blev jeg.

Prøv at tænk hvilken Djævelsk hastighed der kunne have været opnået hvis banen havede været længere …….. 666Km/H…..uhhhhhhhhhCool

#777 kan forøvrigt nu ses tilsalg med billeder på smallblock og veteranposten.

.

http://www.veteranposten.dk/visAnn.asp?Id=263626

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Prisen er nu ændret til den korrekte udbudte pris nu.

135 af de lange.

Bliver den ikke solgt her i DK snart,  så ryger den til Tyskland… Det kan vi da ikke have, kan vi vel ejWink

PM mig.

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Hmmmmmm , så er der endelig en RIGTIG Hot Rod Til Salg, Rå, Ratty, Traddy, Ol´Stylieeeee , Den rigtige motor , bremser og hele singadusen…..men er der nogen henvendelser fra Dansk side….nææææææ. Nu er den måske på vej til Finland…….De har åbenbart mere tjek på den RiGTiGE Stil…..;-) 😉 ;-)…SUK :-):-):-)

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Det kan simpelthen ikke passe at der ikke er nogen her i DK der har lyst til en RiGTiG Hot Rod……..
    En Roadster med Rigtig Motor, Bremser og RÅ stil.
    Mænd er simpelthen blevet ALT ALT for under tøfflen agtig, der SKAL Mandes OP drenge 😉

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.