Frem til Fremtiden

Hjem Fora Snik snak Frem til Fremtiden

Dette emne indeholder 4 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 2 måneder, 3 uger siden.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Vel fremtiden er her og der er vel intet andet at gøre end at se de nye muligheder an og forholde sig til dem. Før eller siden bliver vi sku nok nød til det, specielt hvis man som mig planlægger at blive 125 År.
    .
    MEN se her….det er ikke så slemt enda . Mark viste Infiniti , denne hersens er lidt mere familie minded ;-) Hvis det er det man ønsker, Tja jeg vil jo have det hele….av av dyrt dyrt…Men hva man lever jo kun til man er 125 År.
    .

.
    https://www.express.co.uk/life-style/cars/1039355/Mercury-EV-1949-Derelict-ICON-electric-car-conversion-Tesla

• Dette emne blev ændret 3 måneder, 2 uger siden af Lörs von loco Lörs von loco.
    Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

.
    :-)

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Jeg høre klart til dem der håber på at der bliver opfundet noget MEGET MEGET miljø venligt brændsel til vores kære Benzin motor. Der findes Brint on Demand som er godt på vej og Bio brænsel og Hurra for det.
    MEN kan ikke lade være med at tænke på at hvis de gamle gutter fra bilens ungdom så at vi stadig går og roder med det samme som de gik og rodede med og stadig prøver at få motor og mekanik til at yde mere og mere når man nu bare kan købe en EL motor og nogle batterier som slår alle accelrations rekorder og ydeevne pånær rækkevidde, Tror de vender sig i deres grav……cool med det, først en halv time på den ene side så en halv time på den´annn ;-) . Hvis vi levede deres ånd ud ville vi gøre det, ånden dengang var jo at bruge det absolut bedste tilgængelige…… MEN Vi elsker jo det gamle stinkende skidt….ik ! :-)
    .
    Men mon ikke de gamle gutter i gravene savler lidt over dette clean´e værksted, værktøj og muligheder til rådighed, jeg gør, men elsker også mit eget stinkende værksted og dets muligheder med gammel skrammel ;-)
    .

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.