GHETTO BASH 2015

Hjem Fora *FORUM ARKIV* GHETTO BASH 2015

Dette emne indeholder 9 svar, har 6 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 2 år, 7 måneder siden.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Thomas
    Thomas
    Keymaster

MEMORIANS inviterer igen til garagefest i vores gamle statslige garageanlæg!

Årgangsgrænsen for køretøjer der kommer indenfor porten er 1954! 

Kun tidstypiske US biler og US/Engelske motorcykler!

I er naturligvis velkommen i nyere biler, men må så holde udenfor.

I år er det hele weekenden og vi holder porte og faciliteter åbne fra fredag d. 12. juni kl. 12:00 – søndag d. 14. juni kl. 15:00
    I som kommer langvejs fra er dermed velkommen til at komme og blive hele weekenden og mon ikke vi kan finde ud af at høre lidt musik fredag aften og køre en tur, inden det går løs med livemusik og fest lørdag ;-)

Vi rydder værkstedet så der er plads til at være både ude og inde, så kom ud af busken og mød op.

Entrépris er Dkr 150,- (og nej…. der er ingen “jeg skal bare lige ind og kigge pris”)

Fredagens program:

Vi holder baren åben for jer som vil komme og nyde en afslappet fredag.

-The Swedish Chef sælger sandwiches med både pulled pork og Texas Beef Brisket.

Vi sætter musikken i sving over anlægget og løgnehistorierne på omgang ved bænkene.

Lørdagens program:

-Ankom når i har lyst… Hvis i da ikke kommer fredag.
    -kl. 12:00, pølsevognen åbner! Dette er en vaskeægte gammel “Københavnervogn” og der serveres udelukkende gamle kendinge, som ristede og kogte pølser/gammeldags bøfsandwich/ hot dogs… YEAH!!

-The Swedish Chef sælger sandwiches med både pulled pork og Texas Beef Brisket.

-Vi holder baren med øl,vand og kaffe åben hele dagen
    – Vores DJ, Kim “EL PRESIDENTE” Nørskov vil underholde i løbet af aftenen og når han holder pause holder vi musikken kørende ad digital vej ;-) 
    -Kl. ca. 20:00 går THE NEROS på scenen i indgangen til vores garage, med noget så spektakulært som en Københavnsk Swing-konstellation.

-Kl. ca. 22:00 er det tid til vores svenske musikindslag! SWEET MANDY & THE TEENTWISTERS giver os det sidste skub ud på dansegulvet!

Praktisk info:

– Vi har plads til rundt regnet 40-50 telte.
    Kan i klare jer på gulvet, kan der blive plads i værkstedet…. hvis der vel at mærke kan blive ro til det ;-) men vi finder nok plads til alle.

Vigtigt!! Vi har, som udgangspunkt plads til 12-15 campingvogne, så i som bare ikke kan klare jer uden hestedækken, el-kedel og plastik ligusterhæk….. kontakt os og hør ad! Det er efter først til mølle princippet :)

Hvis i kommer med tog:
    Stå af på Egedal St. og gå ad cykelstien øst for banen, mod nord/nordvest… tager ca. 10 min.
    og for enden af stien ligger værkstedsområdet.

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Godaw, jeg vil godt booke en campingplads til hytten på hjul. Wink

Ses i baren Laughing

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Lørs, jeres “hytte” er noteret for en plads 😉

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

SÅ er det Snaaaaaarrrrrtttttt , JubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiCool

Karmdal
    Karmdal
    Participant

Ja, jeg kan jo ikke vente, så jeg kommer allerede fredag. Jeg skal have lavet en “shake-down” af The Hornet så det kan jeg passende gøre op gennem Nordsjælland 😉

Lille Kim
    Lille Kim
    Moderator

Vi er klar! Kom bare, allesammen!!!

kim

Bjarne Zaedow
    Participant

Hey — Et stort tak til Memorians for igen et fedt træf !!! 

Hilsen Bjarne. Z Cool

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Selv tak for et vel overstået Ghetto Bash 😉

Vi havde også selv en fest og en stor tak skal gå til alle de der trodsede det normale sommervejr og gjorde sit til den bedste stemning!!!

Dannerr
    Dannerr
    Participant

Var desværre (økonomisk) forhindret i at være der (ja, tænkte ikke så langt, da den karburator faldbød sig… Embarassed), men er der ikke nogle, der har billeder derfra? Innocent

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Hov, er der slet ikke nogen der har billeder fra GB2015 ???

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Forummet '*FORUM ARKIV*' er lukket for nye emner og svar.