GODT NYTÅR 2018

Hjem Fora Snik snak GODT NYTÅR 2018

Dette emne indeholder 19 svar, har 5 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 2 måneder, 1 uge siden.

Viser 20 indlæg - 1 til 20 (af 20 i alt)
  • Forfatter
    Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

UH UHHHHHHH, her der nogen.
    Hæ, der var ikke meget reaktion på mit Glædelig hJUL, sidder sku nok her og bare skriver med mig selv, eller også er det pisse uintersant hvad jeg skriver, her er temmeligt dødt eller også er folk bange for at skrive noget forkert og ikke være enig eller Trad nok, hvad ved jeg. Jeg håber for 2019 at der kommer mere gang i den her og at flere vil skrive noget, der må sku da være nogen der har noget på hjertet og som tør melde ind med det, jeg er vel for fan ikke den eneste rigtige mand tilbage ;-) . Med denne lussing siger jeg GODT NYTÅR og håber i får et ordentligt Nytårs KNALD….om ikke andet ud af udstødningen på jeres dejlige kørtøjer….
    :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Det må være fordi der enten ikke bliver bygget noget som helst, intet drømt om eller også er folk bange for at skrive om deres gøren og laden ;)

Giv gas!

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Har lagt mærke til at folk god kan finde ud af at skrive hvis de har noget til salg eller vil fortælle om deres eget projekt. Vist er det spændende at høre og se hvad andre bygger, men der er SÅ meget at skrive om og ider at diskutere……men det har Me To måske lagt en mega dæmper på. Mand jer Op..NU ;-)

Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Jeg skal male motorcykel men den falder udenfor dette forums “Alderskrav” så jeg prøver at holde det for mig selv :-)

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Hov hov, Loco, må man nu ikke skrive om ens eget projekt???? ;)
    Jeg troede det var det det gik ud på, haha!

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Og Godt Nytår.
    .
    JO JO, selvfølgelig må man skrive om sine egne projekter Thomasen , MEN der er så mange andre emner og tanker at tage op. Det jeg mener er at når det kommer til egne projekter og egne ting til salg så dukker der tråde op fra folk, men tit ellers ikke. Det er sån lidt ” Nu har jeg brug for det, nu har jeg ikke agtig. Det er måske bare tendensen i vor dage. Syntes nok bare der mangler lidt GANG´i´en her. Jeg er jo FORUM´Dreng. Det der F.Book er ikke det samme for mig. Det er for rodet. Så savner nok bare i virkeligheden lidt action her, men tror desværre løbet er kørt. Sort seer, ja måske, vi må se hvad der kan ske. 2019 , et helt nyt år at tage hul på. ;-)
    .
    Mark, vi har jo Snik Snak til alt det der ikke må snakkes om andre steder. Vil dælen dullemne gerne se hvad du Honda Hygger med. Hvis jeg må se din må du se min. ;-)

• Dette svar blev ændret 2 måneder, 2 uger siden af Lörs von loco Lörs von loco.
    Thomas
    Thomas
    Keymaster

Vi er helt enige min ven, jeg tror at FB har gjort folk utroligt dovne og afhængige. Alle sidder og venter på at andre præsterer så de kan få et “se hvor fedt” fix!!

Lidt som da internettet stjal glæden ved at køre på træf….. alle sad hjemme og kiggede på billeder, så der ikke var nogle overraskelser at se på træffene :)

Oh well, vi kan jo ikke tvinge nogen. Jeg kan bare godt selv lide at følge andre og at dele på et godt gammeldags forum. Det inspirerer til at lave noget selv!

Og ja, brug endelig snik snak til alt det der ikke passer i diverse specifikke fora ;) Det er trods alt det vi har det til.

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Og ja :D Godt nytår!! :D

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Så sant så sant.
    .
    Hæ, selv Forum formen er ved at blive Trad, og total Ol´style. ;-)

.
    Jeg elsker også at læse om andres projekter, få ider og inspiration selv. Så kom frit frem. Fyr op for kedlen , selvfølgelig i en pæn og rar tone :-)

Dannerr
    Dannerr
    Deltager

Godt nytår! :-D

Har ikke lavet en skid trad-HR relateret længe, har lavet alt muligt andet. Derfor radiotavsheden herfra… men lige om lidt, så får jeg jo sååååååh meget fritid, så der får jeg vel både Lil’fart, Ole-Henry, ræseren, papegøje-Amazonen og mit 544 tail dragger tankeprojekt lavet!

Dannerr
    Dannerr
    Deltager

… nå ja, og den Grimme Møgkasse af en Kapitäin ladvogn, som min samleverske partou kræver plads til i vores (mit!) værksted

Thomas
    Thomas
    Keymaster

“… nå ja, og den Grimme Møgkasse af en Kapitäin ladvogn, som min samleverske partou kræver plads til i vores (mit!) værksted”

Du lever livet på kanten ;) :D

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Min dybeste medføelse ;-)

Dannerr
    Dannerr
    Deltager

“Du lever livet på kanten 😉 😀”
    – Yep! Nyder også at kunne kalde hende for tyk et par dage endnu! ;-)

“Min dybeste medføelse 😉”
    – Tak, Lørs!… øh, for at blive tvunget til at dele værkstedet, eller for at skulle huse et GM produkt?

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Det hele Danner , medføelse med det hele min ven, græd ud ved min skulder, få det ud, lad os lide sammen i med gang og modgang.
    .
    Der har også sneget sig GM produkter ind i min garage, det er dog ikke fruen men en af mine mange mærklige personligheder der kryber frem fra mit mørke sind….uhhhhhhhhhhh ;-)

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Det drejer sig om at se sin frygt i øjnene! Jeg har både GM og FoMoCo i min garage, helt uden at ryste på hænderne :) ;) Det KAN lade sig gøre!

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Ja, de har alle sin charme og ellers må de bare bygges om så de passer ens smag ;-)

borntobewild
    borntobewild
    Deltager

Godt nytår :)

Der er meget stille her fra :) Her sker ikke en skid ud over arbejde, arbejde og arbejde. Og så en masse ble skift i mellem tiden. Når det endelig er lidt fritid er den blevet brugt på og hjælpe en kammerat med hans GD.

I år håber jeg på arbejds uger på under 50 timer. :) Så jeg kan se om værkstedet står endnu. Skulle gerne have lidt strøm på ford vognen.

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Så længe værkstedet ikke er gået hjemmefra Rasmus, så går det nok alt sammen :D

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Strøm på A Forden Hr. B to B W……cool. En EL-A-Ford. Så spare du også på benzinen og er øko C02 Friendly, cool coool ;-)

Viser 20 indlæg - 1 til 20 (af 20 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.