Kørsel i KBH.

Hjem Fora Snik snak Kørsel i KBH.

Dette emne indeholder 5 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 3 uger, 3 dage siden.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Hej. er der nogen der har en mulighed for at udlåne, køre eller sammen leje ( ikke at forveksle med samleje 🙂 ) en autotrailer her i nærmeste fremtid.

Jeg skal have kørt et temmelig tungt bagtøj med kardanrør ,wishbones , hjul og sånt.

Tænker at hvis jeg eller du afligevellet skal ud og leje en og du selv står og skal have kørt noget så kunne vi leje sammen. Eller hvis du afligevellet er ude at køre med din egne autotrailer eller noget der kan fragte et sånt bagtøj, så let me know. Måske vi kan finde ud af noget sammen.

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Jeg kan anbefale http://www.lej1trailer.dk
    Det er Peter Mikkelsen oppe fra ghettoen som står bag 🙂

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Arhhhhh…..gode gamle Peter. Smart med time betaling. Ellers er det jo normalt for et døgn med pris derefter, og selvom jeg nok ville overleve prisen er det mere det at man betaler for et døgn……og SÅ skal den fandmne også bruges et DØGN 🙂
    Vel vel, Peter kunne godt blive løsningen og hvis det så er en Torsdag….er der måske nogen der har kaffe på kandenden deroppe på området 😉

Får se om andre melder noget på banen.

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Der er garanteret noget kaffe på kanden 😉

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

NÅÅÅÅÅÅ, Har BOOKET Autotrailer til nu her på Søndag. Så skal du også bruge en sån så sig til så deler vi Bookingen og danser Bookin`Wuuki…..;-)
    Selv skal jeg bare bruge den i 3 timers tid sån midt på a dawen agtig.

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Sorry. Heldigvis har der ikke været nogen henvendelser. Men Autotraileren er blevet afbooket da der lige kom en mulighed ind fra højre.

Så deeeeeee

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.