LuftKølet V8….I Loooovvveeee it !!!!!

Hjem Fora Hot Rods LuftKølet V8….I Loooovvveeee it !!!!!

Dette emne indeholder 6 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 2 uger siden.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

SÅDAN !!!!!!
    .

Dannerr
    Dannerr
    Participant

Feeeedt! 😀
    – men et 104 år gammelt træchassis? Viser bare, hvor lidt der skal til! 😀

Glaser31
    Participant

Kan lige se til syn,,,,,,kasseret på grund af Borebiller i zone C.
    men super fed flyver

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Det kunne være sjovt at prøve og køre til syn med en sån.
    Hvis vi taler rigtig godt gammelt træ af den rigtige type så er min holdning jo at det er absolut lige så stærkt som metal.
    Jeg har surfet lidt på gamle flymotor, priserne er ikke så lave…….Meeeennnn der findes jo andre luftkølet motorer som er første gangs produceret tilbage i ex. 1938 ;-).
    .
    MEN hvad vigtigere er , Hvad siger RøMø drengene til hvis man byggede en sån med Træ Ramme ?????????.

.
    Ville elske at påbegynde en sådan projekt NU…Men ak….der er andre desværre mere præcerende ting at fixe først……OG JO det er der……så drop det 😉
    .

.

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Jeg elsker selv de rigtigt tidlige racerbiler, som disse på filmene herover!!

Det er da også pisse “irriterende” 😉 at vi har disse regler at overholde til Rømø Motor Festival…. men jeg tror og håber at i alle er klar over hvorfor.
    Hvis vi lader idéen og kontrollen skride, så kan vi lige så godt lukke forestillingen og der er jo i virkeligheden meget vide rammer for hvad man kan lave, så længe man tænker og finder gammelt.

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Denne er nok en af mine favoritter i den størrelse vogne 😀

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

🙂 🙂 🙂 Yes yes. Der er FULD forståelse på´ed.
    Gad vide om der egentligt findes biler der oprindeligt var bygget på træ ramme……Det må undersøges.
    Vel , har man lysten til at bygge på træ og køre race og sånt , så er det jo bare at tage til England
    Jeg er nu selv ret glad for stål…det er også nemmere at svejse i ;-).
    .

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.