Min INTRO er pist borte ????

Hjem Fora Ideer og spørgsmål til dette site Min INTRO er pist borte ????

Dette emne indeholder 8 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 4 dage, 5 timer siden.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter

INTRO min pist borte væk væk.
    Skulle lige redigere aka. skrive lidt mere MEN efter SENDT blev det pist borte……???????
    Og når jeg prøver at oprette ny Intro får jeg besked om at teksten allerede findes. Mystisk.

SUK. Så lykkedes det at lave en Intro Igen….MEN når jeg så igen retter i den og opdatere….SÅ forsvinder det…??????

Nogen der har set hvor min INTRO tog vejen……uh uhhhhhhh 🙂

Thomas
    Thomas
    Ejer

Nej jeg kan ikke finde den!

Hver gang jeg opretter en Intro så går det fint. Når man så går ind og retter og elle skriver mere altså redigere , SÅ forsvinder den pist borte væk væk. Tænker der må være en fejl i a system.

Thomas
    Thomas
    Ejer

Nu kan jeg jo ikke se hvad du laver men jeg er sikker på at der er en naturlig forklaring på problemet.
    Jeg må se det i real time en dag.

Yes yes. You are welcome 😉
    .
    MEN nu ser det ud til at den er dukket op igen….efter 24 Timer ????? Meget mystisk. For hvorfor dukker så de 10 andre intros ikke op som jeg har forsøgt at lave……MYSTISK.

Vi tager det over en kande kaffe med småt til , i Real Time en dag. 😉

Thomas
    Thomas
    Ejer

Jeg fandt dine 24 intro’s 😉 De var ikke synlige fordi forummet har en form for spam filter med “Von Loco – filter” åbenbart?!
    Jeg ved ikke hvorfor og da forummet også er nyt for mig, skal der lige læres lidt hen ad vejen.
    Jeg synliggjorde din intro og vupti, så var de andre auto-slettet 🙂

Von Loco Spam filter !!!!!!! HA, hvor fedt…..det er der sku da ingen andre der har…..eller havede. 🙂

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.