RØMØ MOTOR FESTIVAL – 2016

Hjem Fora Arrangementer RØMØ MOTOR FESTIVAL – 2016

Dette emne indeholder 91 svar, har 14 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 11 måneder, 3 uger siden.

Viser 20 indlæg - 41 til 60 (af 92 i alt)
  • Forfatter
    Dannerr
    Dannerr
    Participant

Niels N said:

… ( PS inflationen har ramt smileys)…

Ha ha ha! Det var dælenme dagens bedste bemærkning, Niels!! Laughing

ponco
    ponco
    Participant

ja du her ret danner men det er jo influensatid nu  SealedSealed og i det her forum bruger jeg smilis som en slags  sukkerknaldSmileSmile lige som når mine børn ikke vil sluge derres medicin SealedSealed  indtiil de finder ud af at det kun er fordi jeg vil hjælpe dem SealedCoolSealed og igen så er dette ikke et international formel 1 løb hvor alle krav og regler er fastsat af det internatonale formel 1 forbund, men lille flok gammelbils tosser som skal køre henover en strand i køretøjer med ca 125 hkMoney mouthMoney mouth lad os ikke ophæve det hele til raketteknologi og en rebus over motor numre CoolCool men alle sammen glæde os til denne weekend som vi skal nyde sammenInnocentSealedSealedSealedMoney mouthog hvis jeg heller ik kan deltage i selve løbet så køre jeg da bare selv en tur hen over den store strand sammen med alle andre udstøde SealedSealed det bliver godt 

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Invitere ham Jay Leno her og sig han skal tage sin Stanley med.Cool

F… den er feeeee : https://www.youtube.com/watch?v=5Me8b0ed59s

ponco
    ponco
    Participant

ja han kommer ik til at mangle vand ( æ væsteaw ) og nu da a bombers er aflyst ser det ud til at vi har valgt det rigtige år at starte RMF Sealed

otto
    Participant

Fedt. Godt gået drenge.

Jeg giver også gerne en hånd med under løbet.

Kan jo heller ikke deltage, pga de restriktive regler. Men hvad, det er jo heller ikke så interssant at se en 54 chevy drøne ned af stranden.Wink Cool Tongue out

Jeg glæder mig som en lille dreng til jul.

ponco
    ponco
    Participant

skide godt otto Sealed hvis du sørget for godt vejer, så ska det nok blive hygle Sealed det er et totalt gemytle sted som vi holder feste og mæ kedde og hans model a playboys…rene og wild wac…grayhouns og nogle sjove gl mænd fra flensborg ( riding a dead horse ) så ska det nok komme fut i fejemøjet Cool bare i kommer så er det super….hils anette Kiss

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Det er fantastisk Otto!!

Vi få bestemt brug for nogle dedikerede hjælpere både før, under og efter løbet……. men det kan vi vende tilbage til.

ponco
    ponco
    Participant

va søren er de osse kommet ud a fiseposen i kbh Cool

38-CHEVY
    Participant

Jeg glæder mig helt vildt.

Jeg gik jo glip af alt sidste år pga. hussalg, husbyggerri og arbejde, så jeg havde regnet med at skulle tage revenge i år, men nu er der jo ingen vestjysk grusbaneløb, og trackdays ved man ikke helt om bliver til noget.

SÅ jeg skal satme til Rømø det ved jeg ihvertfald.

Jeg skal også nok tage arbejdstøjet på, og hjælpe til der hvor der er brug for det.

Jeg kan komme fredag aften, så jeg kan være på stranden fra den lyse morgen og hjælpe til. Er der brug for det kan jeg nok også komme en dag før.

I må bare give lyd fra jer, hvad i skal bruge af hjælp.

Jeg glæder mig helt vildt til at deltage i jeres arrangement.

I er for seje.

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Det er vi glade for at høre, Mynthe!!

Det er jo trist at flere arrangementer er faldet fra i år, men ja…. så må vi gøre det ekstra godt til RMF 🙂

Vi kan i den grad bruge nogle friske hænder som vil binde sig til at hjælpe med at sætte banen op samt pille den ned igen.

Vi melder ud omkring frivillige indenfor den næste måneds tid og så kan vi bedre beramme hvad der bliver brug for.

Deal?

38-CHEVY
    Participant

Det lyder rigtigt fint Thomas.

Jeg afventer Wink

PALLE
    Participant

God røv og god weekend…Thomas du skal ringe til mig idag ang det der Sverige halløj. jeg skal tage en beslutning

ponco
    ponco
    Participant

ja for fa…. god røv Sealed men det er da en forfærdelog gang ankel exem som hud er løbet ind i den stakkels pige Cry men det gør en sort nylon strømb jo megetved Smile

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Første indlæg opdateret med flyer og plakat 🙂

Glaser31
    Participant

Ser super godt ud Cool

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Det bliver ……….nej det er allerede samlerobjekt. Ser så suuuuuuuuper godt ud. Cool

ponco
    ponco
    Participant

hej venner…hvis man vil overnatte i bil,telt,campingvogn eller oven på en anden som ligger på græsplænen er der plads nok ( gratis når man har betalt indgangs bilet til festen ) men da der ikke er så mange hytter til udlejning på selve camping pladsen så de jo nok hurtig udlejede ….de andre hutter/huse i forbindelse vor fritidcenter er der ca 100 af og i forbindelse med dem er der også tilknyttet svømehal…bovlingbaner …cafeteria  og motionscenter Cool

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Hva koster´ed at ligge oven på en på a græs  WinkLaughing

ponco
    ponco
    Participant

hallo ..va vil du da ligge oven på en for ? du plejer da at fri logi på hotel skokasse Sealed

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Man skal da prøve noget nyt engang i mellem….ik ! Laughing 

Jeg påtænker jo at tage Roadsteren med og der er ikke noget bagsæde til at sove på…så eæhhhLaughing

Viser 20 indlæg - 41 til 60 (af 92 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.