RØMØ MOTOR FESTIVAL – 2016

Hjem Fora Arrangementer RØMØ MOTOR FESTIVAL – 2016

Dette emne indeholder 91 svar, har 14 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 1 år siden.

Viser 20 indlæg - 61 til 80 (af 92 i alt)
  • Forfatter
    ponco
    ponco
    Participant

ja så er det jo ik andet for som at vende bunden mod himlen på baljen Sealed så skulle du da forblive dugfri Cool nej mv da kan tage det helt rolig.. her nede tager vi vås personlig af hver eneste gæst…hvis bare de ka klare sig selv Smile vi ses 

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Jeg skal nok klare mig…..jo mere håbløs sove situationen er jo mere drikker jeg bare og så er den prut slået….SKÅL ! Laughing

ponco
    ponco
    Participant

SÅDAN …der er den helt rigtige indstilling Cool

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

PS: jeg sover nøgen Laughing

ponco
    ponco
    Participant

ja nu pas du heller på mv ..vi er ved vesterhavet og mågerne tager dem små hernede Frown

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

No worries mate……måger tager ikke Anakondaer Tongue out.

Birthday suit aka. Nøgen …… 

Fuld og r…. fuld af sand , det bliver mega sjoveren der u på a Vest egnenLaughing

skovbamsen
    Participant

lörs… jeg lugter beach butt surfing..

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

YES. Det bliver nice Laughing

ponco
    ponco
    Participant

info !! kontakt ikke campingpladsen ang hytter da alle er udlejede….der er ca udlejet 20 hytter udlejet ved fritidscentret ! men dem skulle de ikke løbe tør for, da der er ca 75 tilbage men jo før jo bedre…ellers er der jo altid hotel himmelblå på campingpladsen tilbage Sealed 

ponco
    ponco
    Participant

så venner nu kan i finde træskamlen frem og stille jer på torvet og skrige anonceringen af 1# rømø motor festival ud over by og land…Sealed alt er klar, til at vi alle ka få et par fantastiske dage i sønderjydske natur med race på rømø strand lidt kørsel på rømødæmningen og så fest i skoven, vi håber at i alle kommer med godt humør og fedt i håret Cool følg med på www romomotorfestival.dk

ponco
    ponco
    Participant

info ! alle husene ( luxsus )  ved skærbæk fritidscenter ca 85 er udlejede Undecided men der er et par mugligheder tilbage indenfor ca 5km se booking.com Smile jeg kan hjælpe med et lille hus som udlejes  privat i nærheden tlf 25112887….ellers er der jo plads nok på campingpladsen der er i forbindelse med festpladsen Cool 

Dannerr
    Dannerr
    Participant

ponco said:

…vi håber at i alle kommer med godt humør og fedt i håret…

Hvad med dårligt humør og fedtet hår? Yell Laughing

Glæder mig helt vildt!! Tongue out

ponco
    ponco
    Participant

super at du glæder dig og bare du ikke er ( fedde ) må du ska en tur i baren med mig Wink dårlig humør …va æ det fo naue pjat Cool

ponco
    ponco
    Participant

Så ska vi kun sove 31 gange endnu Cool

ponco
    ponco
    Participant

nyt nyt nyt …i forb med racet på stranden har min ven Anders fra stauning vetteranflyver club lovet at de vil komme med 5 fly fra fyrrene og overflyve løbet og hvis vi kan få det på plads men natur og fuglebeskyttels også ville lande på stranden Smile spændende

Dannerr
    Dannerr
    Participant

ponco said:

Så ska vi kun sove 31 gange endnu Cool

30… Cool

Hvis man nu sover til middag, bliver det så Rømø-tid hurtigere?! LaughingInnocentWink

ponco
    ponco
    Participant

det skal da afprøves Cool

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Århhh hvad. Jeg tager lige 29 lure her i løbet af weekenden….så seeeeeessssss mandag på RømsenLaughing

Dannerr
    Dannerr
    Participant

Lörs von loco said:

Århhh hvad. Jeg tager lige 29 lure her i løbet af weekenden….så seeeeeessssss mandag på RømsenLaughing

Er du kommet frem? Wink

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Det var pisse fedt……MEN hvor fan var alle i andre. Nå hva fan jeg Vandt a vædeløv og festede bare nøgen sææææælvvvv Laughing

Viser 20 indlæg - 61 til 80 (af 92 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.