SÅDAN

Hjem Fora Snik snak SÅDAN

Dette emne indeholder 8 svar, har 5 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 2 uger, 3 dage siden.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Det er godt nok ikke en traditionelt bil…meeeeen pladearbejdet er jo på sin vis. Og det noget der luner i Loco´s lille hjerte som jo brænder for pladesjov og kustom halløj.
    Syntes det er en fantastisk bil han får bygget , lad det inspirerre til selv at gå i gang med noget, det jo i prinsip samme arbejde hvis det er en ældre bil du vil bygge på , lige på nær at der er lidt rundere former ;-)
    .

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Den er jo helt utroligt vellykket! Men hold da op et arbejde.

ponco
    ponco
    Deltager

super arbejde men han kunne have sparet en del til hvis han havde købt en 69 mustang fastback :yes:

Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Flot arbejde.

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Fantastisk stykke arbejde ohhhh yes. Helt igennem veludført og designet, helt unik og one of a kind cool.
    Tror hele pointen med denne er at han ville have noget unikt som var til at betale og derfor udgik fra en ikke så ….endnu ihvertfald , attraktiv 80´er Firebird istedet for at købe en dyr 69 Mustang Fast Back.
    Han tænker nok lidt ligesom mig , jeg byggede jo også min Ford 1956 Kustom ud af en billig (1500,-) 4d. Customline istedet for at købe en dyr 2d. Ford Fairlane HT eller det som den endte ud med at se ud til at være bygget på , en 2d. HT 1955 Mercury.
    Hvorfor også ødelægge de fine modeller når man kan redde de knapt så attraktive ;-) :-)

Dannerr
    Dannerr
    Deltager

Der er mange måder at bygge på – den her er heller ikke så tosset: https://www.youtube.com/watch?v=8SGnrXoWeoM

• Dette svar blev ændret 4 uger siden af Dannerr Dannerr.
    Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Ja, og smag er personligt. Elsker når folk bygger noget personligt og tænker lidt ud af boxen og giver F i hvad andre tænker. Jeg bygger konstruktionsmæssigt delvis lidt som disse fyre , gitter er fedt, giver lidt styrke.
    Når Oldsen og Roadster Shoeboxen er lavet og solgt har jeg en Rømø Racer på tapetet som også vil udgå fra fri konstruktion og form efter Rørgitter konceptet….men mere siger jeg ikke ;-)

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Det fandmne fedt at der unge knejte og uhhhh metoooo også piger, der holder sig til det gode gamle håndværk i at forme metal . DIY er fedt især når det tages til extreme som den forgående og denne her. Ikke så meget pis, bare derudaf , byg det man drømmer om. Kan ikke lade være med at tænke på at hamsensher har må høre på det samme som jeg altid skal ligge øre til også når jeg begiver mig ud i håbløse projekter , nemli dette “Det bliver ALDRIG til bil”…..MEN… det gør det SÅ !!! luk pruthullet (selvfølgelig kun henvendt til de pågældende og ikke jer ..OK ;-) )
    .

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

SÅ der Mr. Runge her. Han håndbygger i alu og er über inspirerret af de gamle tyske Racererererererererere.
    .
    https://rungecars.com/
    .

.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.