TIMEWINDER i nordsjælland hylder historien om traditionelle hot rods…

Hjem Fora Arrangementer TIMEWINDER i nordsjælland hylder historien om traditionelle hot rods…

Dette emne indeholder 5 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 2 måneder, 1 uge siden.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Thomas
    Thomas
    Keymaster

Jeg har den seneste tid skrevet en del sammen med Søren Lindkilde, én af arrangørerne bag Timewinder træffet i nordsjælland, om at de gerne ville skabe en mulighed for at fremvise traditionelle hot rods på deres træfplads. Det er der kommet følgende initiativ ud af og jeg vil da gerne opfordre til at i besøger det og bakker op.
    Ud over denne mulighed, så er der utroligt meget at opleve i deres historiske weekend, lige fra gamle fly, over dampmaskiner, til god musik.

Landracing_invitation_2019

• Dette emne blev ændret 8 måneder, 2 uger siden af Thomas Thomas.
    • Dette emne blev ændret 8 måneder, 2 uger siden af Thomas Thomas.
    Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

FANTASTISK. Lad os alle bakke op om dette. Det passer fint i mit 2019 program hvor jeg vil forsøge at besøge træf hvor jeg ikke har deltaget før.
    Langsomt er vi endelig ved at blive accepteret som en del af historien…..det har været en lang rejse. Jeg har hængt med fra 80´erne hvor der TRO mig ikke var meget Billy ting going on og syndt at sige vi var mange. Men vi havede da vores lille klub Eddie Cochran Memorial Cruisers og sån var det.
    Kunne være cool at lave en Fælles Traditional Lejer med fælles frokost der oppe….. Ja, jeg kan godt lide at lave fælles ting, jeg er jo lidt af en Hippie Billy Rebel Gutten´nas…..

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Ja det er en langsom men sikker accept af vores del af motorhistorien. Derfor kan jeg også kun hilse det velkommen

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Vi påtænker at tilbringe hele weekender deroppe. Det kunne være cool at lave en Ol´School Trad Camp og hygge sammen.
    Hvad siger i gamle nisser ;-)

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Jeg regner med at være deroppe om søndagen. Lørdag kører jeg nok til flathead speed day i Tommelilla

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Det var en fint fint arrangement som kun kan anbefales.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.