Vinterhygge på Sommer's museum….. kom og vær med :)

Hjem Fora Arrangementer Vinterhygge på Sommer's museum….. kom og vær med :)

Dette emne indeholder 11 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af Shoebox-Mark Shoebox-Mark 3 måneder, 3 uger siden.

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    Thomas
    Thomas
    Keymaster

Efter en lille dialog med Johnny (sekretæren hos Motorhistorisk Samråd og stor motor entusiast) og Søren Carstens er der kommet enighed om at vi skal ses på Sommer’s museum i Nærum.
    Det vil være Johnny som er vært ved arrangementet og han har oprettet en begivenhed på facebook som jeg kan invitere jer til, hvis i vil med.
    Søg på “Vinterhygge hos Sommer” på facebook 🙂

I kan også tilmelde jer her, hvis i ikke er på facebook. Så vil jeg melde antal ind til Johnny.

Her er teksten fra invitationen:

Jeg tror du har et indestængt behov for at se verdens ældste Volvo personbil. Hvis jeg har ret, så skal du mødes med os andre på Sommers Automobile Museum den 21. februar.

Den dag er der arrangeret en ganske særlig lille rundvisning på Nærum Hovedgade 3, der også inkluderer en tur rundt i Dansk Veteranbil Klubs imponerende bibliotek.

Vi starter aftenen med at dele en pizza eller to. Når vi klar går vi i museet hvor der er rundvisning ved egen hånd. men husk dog at se den årlige særudstilling der her i vinteren 2018 omhandler Biler fra Bremen. En samling af Borgward og Lloyd man kun sjældent har set. Husk også at se museets nyeste erhvervelse, en Volvo ÖV4 fra 1927, efter sigende verdens ældste Volvo personbil og nu med fuldt researchet historie. Den skal I også nok få lov at høre.

Når vi har fået nok af to etager med veteranbiler (og de er seriøst proppet, i et omfang så der ikke kan komme flere biler ind), så går vi i biblioteket. Dansk Veteranbil Klub vedligeholder Danmarks største tekniske bibliotek for motorlitteratur. Det er ganske enkelt imponerende hvad det bibliotek ligger inde med. Men kom selv og se.

Vi slutter aftenen af med kaffe og uundværlig smørkage i biblioteket.

De praktiske detaljer:
    Det er altså kl. 17.30 til dem der er med på pizza-holdet. Ellers så kom forbi fra omkring 18.30 tiden.
    Pizza-holdet skal bruge indgangen i venstre side af bygningen. dem der kommer senere kan komme ind af hovedindgangen.
    Udgifterne til pizza og drikkevarer deler pizza-holdet i porten. Kaffe og smørkage står jeg for. Museet tager derudover deres sædvanlige entre på kr. 80,- der betales til kustoderne.
    Bindende tilmelding for deltagere på pizza-holdet er nødvendigt, af hensyn til bestilling.

THATS IT, kom frisk!

P.s.: Arrangementet her er oprettet som privat, med mulighed for at gæster kan invitere sine venner, så gør endelig det.

Med venlig hilsen
    Johnny B. Rasmussen

Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Hyggeligt !!!!!

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Jamen dog jamen dog, alt det vi kan lide på en og samme dag. Venner, Kaffe og Kage, Biler og massere af lit… Bøger….yeeehaaaaaaaa. I Like og håber at kunne komme.

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Loco, husk at du skal melde til eller fra 😉 af hensyn til indkøb af pizza og kage

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

YES…det skal jeg nok farmand… 🙂

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Har søgt på “Vinterhygge hos Sommer” på FB…men intet andet end en lysstage dukkede op…..
    Ønsker gerne en invitation , da Timmie min kammerat og jeg meget gerne vil deltage i dette arrangement.

• Dette svar blev ændret 4 måneder, 1 uge siden af Lörs von loco Lörs von loco.
    Thomas
    Thomas
    Keymaster

Har lige sendt dig en fb invitation 👍

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Top Dollar…..Taaarrrrkkkkkk 😉
    Håber jeg har tilmeldt mig korrekt. Er jo FB Mongol…. 🙂

• Dette svar blev ændret 4 måneder, 1 uge siden af Lörs von loco Lörs von loco.
    Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det i daaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggggggggggg.

Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 🙂

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Participant

Det var så mega hyggeligt et arrangement. Jubiiiiiiiiiii.

Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Det var helt sikkert en succes. Mon ikke Johnny gør det igen ?

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.