Yeeeehhaaaaaaaa !!!

Hjem Fora Snik snak Yeeeehhaaaaaaaa !!!

Dette emne indeholder 3 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 2 måneder siden.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Når vi en dag bliver trætte af vores gamle stive biler og ikke længere gider race på flad strand, Så er det her måske noget ;-) :-)
    .

Glaser31
    Deltager

Lörs,
    du skal huske at tage dine piller…..Hvad det for noget nymodens pjat du prakker os på…
    old school så er vi kørende hele livet :good:

Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Mega fedt at kigge på :-)

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Glaser31…Vi lever i 2019

Elsker Old Shit…MEN , har også ånden fra den gang i mig, og ånden fra den gang var jo at bruge det bedste tilgængelige. De gamle gutter ville vende sig i graven hvis de så vi stadig går og holder liv i det gamle lort som vi elsker højt….når nu alt det lækkre , mange hestes, velfungerende og højt ydende stads er til at købe, det var jo det de ville opnå……
    Jeg kan rumme det hele lige fra Heste til Flyvende, Selvkørende El biler ;-) :-)

.
    Mark, jeg er glad for du kan lide det. Det kunne være mega fedt at nappe en tur i en sån. Men det er nok svært at så komme tilbage i en Stivnakket , lavtydende gammel veteranbil igen…..MEN jeg vil vove skindet, tror godt jeg kan rumme begge dele :-)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.