Barn find `32! (The Duke Deuce)

Hjem Fora Stockers Barn find `32! (The Duke Deuce)

Dette emne indeholder 5 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 13 år, 10 måneder siden.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Hartmann
    Hartmann
    Deltager

Part 2. “Afhentningen” kommer senere Wink !

Hartmann
    Hartmann
    Deltager

Hov nu er der sku da kuk i billederne !

Hartmann
    Hartmann
    Deltager

Så nu virker billederne igenTongue out !

spaceman
    Deltager

WOAW – fantastisk fund, helt utrolig med et barnfind nu om dage, og så i den stand !! Stort tillykke, den ser rigtig flot ud!

Glæder mig til at høre resten af din historie og følge med i bygningen af din hot rod. Smile

Bjarne

PS: nå ja, så gør det jo ikke noget det er en deuce 5W coupe Laughing

Hartmann
    Hartmann
    Deltager

Hey der alle,

Det er jo et helt fantastisk tiltag ham Thomas har gjort va!

Det er længe savnet her i lille DK.

Nu kan alle vi Hotrodere rigtig komme hinanden ved når vi ikke er på landevejen Wink!

Men det skal jo ikke kun være små snak og tøse fnider, så jeg har tænkt mig at dele min helt fantastiske Ford historie med jer Laughing.

Tænker at det nok bliver en følgeton over det næste stykke tid. Så der hele tiden sker lidt nyt på siden i ved Smile!

Min historie starter i en kold garage på Møn i efteråret 04. Min gamle automobil broder og jeg snakker hotrod drømme og min ven fortæller mig at han faktisk fornylig har hørt om en gammel Ford der efter sigende skulle befinde sig i den by hvor jeg har tilbragt det meste af min skole tid`s busstoppesteds venten. 

Jeg kunne ikke slippe billede af en gammel Ford dækket af halm og støv, stående i en faldefærdig trælade ude på det mørke Øst Møn. Så da vi igen er i garagen, overtaler jeg min ven til at vi køre en tur i det Mønske landskab – Ford jagten begyndte!. Efter noget tid og lidt gransken af min vens hukommelse, har vi spor nok til at mene, at det hus vi var parkeret ud for, måtte være det sted han havde hørt om! Der var bare et problem, ingen lade, garage eller bare det mindste skur i sigteUndecided!

Jeg siger til min ven at jeg sku`prøver at banke på døren alligevel, man ved jo aldrig!

Da døren bliver åbnet på klem er det en ældre dame, der ser noget forbavset ud. Jeg undskylder for min forstyren og spørger så om hun tilfældigvis skulle kende til en gammel Ford som skulle stå i hendes nabolag. Hun tøvede lidt men smildte så og sagde at ; Jo hun kendte da godt nok til en gammel bil Tongue out! Jeg blev jo så nød til at spørge om hvor denne bil kunne befinde sig? Hun tøvede lidt igen men fortalte så at den da stod i hendes garage bag ved huset!

Bagved huset var en lille muret garage med en lille dør i siden. Jeg spurdte om man måske kunne få lov at kikke, da jeg jo er meget veteranbil interreseret Laughing !

Jo et lille kik ku vi da godet få.

-Her er det første kik vi fik af “The Duke Deuce”

-Garagen bag ved huset. Den er bygget på skrå så man ikke kan se den fra vejen! Smart ik`!

Da disse billeder blev taget havde bilen ikke været rørt i over 20år! der lå stadig et cigarat skod i askebæret Smile!

Så nu skulle der tales for min syge moster Wink. Den bil skulle hjem i min garageTongue out !

• Dette emne blev ændret 3 år, 11 måneder siden af Thomas Thomas.
    Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Ja det er sku så super cool at det næsten gør ondt………..Overdrevet FEDT…….men nu bygger du vel ikke hot rod på`en vel…!!!!!!

Ses snart til en lille kaffe tår MH.

Ps: tænk hvis man en dag fandt en lade eller garage i en  gammel bil…..det ville være det eneste der kunne slå dit “Barn find”KissTongue outCool

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.