Beyer – Longbeard

Hjem Fora Intro’s Beyer – Longbeard

Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Thomas Thomas 3 år, 11 måneder siden.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Beyer
    Beyer
    Deltager

En lille intro af Beyeren, 37år familie far og lokodriver hos DSB.
    Er uddannet mekaniker og lavede turbo/kompressor optimeringer i små 9 år side løbende med dragracing teamet Rambeyracing, har altid haft en svaghed for old Stuff, elsker Abandoned places og ting i forfald … men fik først muligheden efter jeg lukkede mit racer team ned , startede med en gl 61 Taunus P3 men følte ikke rigtig det var den rigtige årgang , så der kom en 31 model

A pickup tilsalg måtte der handles….
    Til forskel for turboladere , indprøjtning , lattergas og høje RPM , er dette byttet ud med coollness attitude og rebelskhed……. og FUCK jeg elsker det….skulle bare have startet 10 år tidligere…..

Så ejer pt min gl shop rod med 4banger power, og lidt modificeret til hus behov :) channedled 4″ , hjemmelavet udstødning , Dual manifold fra secret og speed ( Charles Yapp) og 2 97big stromberg carps.
    Har også kastet mig over en anden gl drøm … Oldschool lettering og pinstriping mest til eget behov på trucken….

Min stil er nok en blanding af traditionel og soft rad rod, men igen med den røde tråd af gl originalitet , ladet er f.eks fra syd Tyskland og har både været trailer og bålplads inden en tysk rodshop fik fingerne i det, hvorefter det røg en 10år på loftet og jeg fandt det ved en tilfældighed på nettet og lavede en ny sortbejset egetræs bund…. jeg er nok typen der selv vil lave tingene ( dem jeg kan ) frem for at købe dem …

Det var lidt om beyeren fra longbeards garage :)

Takker for medlemskabet

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Velkommen hertil Beyer og tak for en interessant og fin introduktion :)

Man må sige at din vogn har skiftet udseende fra da du overtog den. Virkelig fint arbejde du har lavet og en generel god stil.

Det er noget af et skift du har foretaget, i interessen for køretøjer, men som du selv antyder…… når man først er bidt af det helt basale og den gamle teknik og stil, så er man hooked på livstid ;)

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.