Ford / Simca Flat Head V8 60HK …Søges / Købes

Hjem Fora Swapmeet – Dele Ford / Simca Flat Head V8 60HK …Søges / Købes

Dette emne indeholder 9 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 3 år, 8 måneder siden.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Er der nogen derude der ligger inde med en Ford / Simca Flat Head V8 60 / Motor , du ved den bette lille søde med 17 Boltet Top´e , gerne komplet og evt. med gearkassse. Hvis den virker ville dette være en glædelig bonus og er den til en sund og fornuftig pris er det da klart at fortrække.
    Fortæl mig hvad du har, eller hvis du har hørt om en der har set og eller hørt en nævne noget om en der stod hos slagter mester petersen i 60´erne som dørstopper og som vist nok blev handlet med i en handel på 30 Høns og en Ko til Murmester Jørgensens søn som lagde den i en sæbekassebil og kørte galt nede i krydset og torpederet Mælkemand Svendsen som endte med at købe den med brug i Midget Racer for øje men som så senere blev handlet i en bytte handel med Tandlæge Hansens Kone, hvorefter den blev lagt i en Rømø Racer som aldrig blev heeelt klar og nu er sat til salg for en slik og en bajmand……..
    ;-)
    Eller ????????

Thomas
    Thomas
    Keymaster

:D :D :D :D

Glaser31
    Deltager

har et godt byggesæt…ramme tilhørt Dario campeotto , v8 60hk som kommer fra en proprietær.Gearkasse købt
    hos en hugger i Dalby borup for 27 år siden meget fint bagtøj hentet hos en Smed af polsk afstamning
    alt sælges samlet .For en god pris til sælgers favør.

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Uhhhhhh, HAR alt alt formeget. Men motor og gearkasse er jeg interserret i hvis a d r.

Glaser31
    Deltager

Uhaaa da,
    kan desvære ikke splitte det op. Da det er en Del af historien ,og den er ikke slut endnu…..(ps har en frue der drømmer om et nyt køkken….så historien forsætter)

J.P.West
    J.P.West
    Deltager

Kan fruen ikke nøjes med et lokal tog ???

Ren Nysgerrighed hvad kommer Rammen fra ??

West

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Ok. Vel , nu er jeg jo ikke den der bare sån lige udelukker noget bare fordi jeg har formeget, hvor er man henne i pris for et byggesæt af den kaliber. Nyt køkken til Fruen……er det det der vi er :-) :-) :-)
    PM mig hvis det er hemmelig pris for alle andre :-)

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Glaser31
    Deltager

Jeg sagde ikke hun ville få et nyt køkken,hun drømmer om et.
    Prisen er ikke hemmelig Lørs…19000 dkr

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Hæ….OK, Så må hun drømme videre ik ås ik . De kære tøser er velkommen til at ønske alt hvad de vil, ønsk bare væk er.
    .
    Vel, sikkert en fair nok pris, men må hellere bare finde en motor og gearkasse.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.