Garage sæsonen er over os….

Hjem Fora *FORUM ARKIV* Garage sæsonen er over os….

Dette emne indeholder 26 svar, har 16 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 7 år, 10 måneder siden.

Viser 7 indlæg - 21 til 27 (af 27 i alt)
  • Forfatter
    Dannerr
    Dannerr
    Deltager

Niels N said:

Uhadada, så har du da nok at se til.    Smile

Niels N

southfork said:

Hvorfor skal du vaske dine nye faelge, Danner?  Ved du ikke at “patina” er meget populaer nu???Wink

-jack

Peder said:

Ja, de æ nau a hel ti.

Skulle gerne være hurtigt klaret med en spand vand og en børste – og ruden må glarmesteren klare. :-)

Der er forskel på patineret og bare møgbeskidt, Jack. ;-) Men bare rolig, de bliver kun vasket, ikke hverken sandblæst eller malet. :-)

Å a tror aller, a blir færdii, Pedder!

Benny Jensen
    Deltager

Hej med jer, ja min ford coupe 39 er ved sandblæseren og skal metaliseres og grundmales inden for de næste 14 dage, så kommer der en del spartel arbejde & samling af bilen.( mangler mange ting til den/ og det er flere ting som skal laves om/fornyes)
    Samtidig er jeg ved at renover V8 motoren, så jeg kommer vist heller ikke til at kede mig :-)

STENDRUP
    Deltager

Benny Jensen said:

Hej med jer, ja min ford coupe 39 er ved sandblæseren og skal metaliseres og grundmales inden for de næste 14 dage, så kommer der en del spartel arbejde & samling af bilen.( mangler mange ting til den/ og det er flere ting som skal laves om/fornyes)
    Samtidig er jeg ved at renover V8 motoren, så jeg kommer vist heller ikke til at kede mig :-)

Hvad med fransk flathead er det ikke billiger end renovering

Benny Jensen
    Deltager

Det må jeg sige det har jeg ingen anelse om.
    men nu er det jo ikke sådanne en jeg har, så jeg må jo heller bare forsætte med at lave på den. :-)

STENDRUP
    Deltager

en ny fransk kan findet til omkring 25000 kr og der er andre her inde der kan fortælle dig fordelen ved den 

Dannerr
    Dannerr
    Deltager

STENDRUP said:

… der er andre her inde der kan fortælle dig fordelen ved den 

Her er vist et godt sted at starte: http://traditional-hotrods.dk/?page_id=4/hot-rods/fransk-fladhoved-tec/page-1 

God læselyst! :-)

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Garagesæson 2013-2014 The Loco way

Jeg er endelig så småt kommet igang med at opryde garagen et år forsinket. Men hver gang jeg får ryddet lidt plads kommer der sjovt nok  liiiiiiiigggeeee noget der liiiigggeeee kan stå bare liiiigggeee lidt…..CryLaughing……MEN den gyldne oprydnings plan er sat iværk og glæder mig til at kunne invitere på kaffe i garagen uden at man skal gå rundt som en spraldemand.

Vil gerne grave mig ind til HalvBlodsIndianeren og få lavet de små ting der skal til at få en forhåbentligt mere stabil 2014 sæson. Drømmen er også at få tid til at male 51 Fordvognen til sæson 2014…..mæææææænnnnnn……mon det bliver. Der skal lige ryddes op først, samtidig med at kælder renoveres og alle de andre gøremål som det at drive en familie kræver incl 8timers daglig arbejde….Smile

Viser 7 indlæg - 21 til 27 (af 27 i alt)

Forummet '*FORUM ARKIV*' er lukket for nye emner og svar.