GHETTO BASH 2014

Hjem Fora *FORUM ARKIV* GHETTO BASH 2014

Dette emne indeholder 45 svar, har 14 stemmer og blev senest opdateret af Shoebox-Mark Shoebox-Mark 7 år, 4 måneder siden.

Viser 20 indlæg - 1 til 20 (af 46 i alt)
  • Forfatter
    Thomas
    Thomas
    Keymaster

MEMORIANS inviterer til garagefest i vores gamle statslige garageanlæg!

Årgangsgrænsen for køretøjer der kommer indenfor porten er 1954! 

Kun tidstypiske US biler og US/Engelske motorcykler!

I er naturligvis velkommen i nyere biler, men må så holde udenfor.

Dette er et éndags arrangement, men vi holder porte og faciliteter åbne fra fredag d. 13. juni kl. 12:00 – søndag d. 15. juni kl. 15:00
    I som kommer langvejs fra er dermed velkommen til at komme og blive hele weekenden og mon ikke vi kan finde ud af at høre lidt musik og køre en tur, inden, det går løs lørdag ;-)

Vi rydder værkstedet så der er plads til at være både ude og inde, så kom ud af busken og mød op.

Entrépris er Dkr 100,- (og nej…. der er ingen “jeg skal bare lige ind og kigge pris”)

Lørdagens program:

-Ankom når i har lyst… Hvis i da ikke kommer fredag.
    -kl. 12:00, pølsevognen åbner! Dette er en vaskeægte gammel “Københavnervogn” og der serveres udelukkende gamle kendinge, som ristede og kogte pølser/gammeldags bøfsandwich/ hot dogs… YEAH!!
    -Vi holder baren med øl,vand og kaffe åben hele dagen
    -Kl. ca. 17:00 til 19:00 tænder vi op i den store grill, så de som har egen mad med kan grille den
    – Vores DJ, Kim “EL PRESIDENTE” Nørskov vil underholde i løbet af aftenen og når han holder pause holder vi musikken kørende ad digital vej ;-)
    -Kl. ca. 21:00 går WILD WAX COMBO på scenen i indgangen til vores garage…. Så bliver det ikke mere ægte garage-rockabilly!!

Praktisk info:

– Vi har plads til rundt regnet 40-50 telte.
    Kan i klare jer på gulvet, kan der blive plads i værkstedet…. hvis der vel at mærke kan blive ro til det ;-) men vi finder nok plads til alle.

Vigtigt!! Vi har, som udgangspunkt IKKE plads til campingvogne, så i som bare ikke kan klare jer uden hestedækken, el-kedel og plastik ligusterhæk….. kontakt os og hør ad!

Hvis i kommer med tog:
    Stå af på Egedal St. og gå ad grusvejen øst for banen, mod nord/nordvest… tager ca. 10 min.
    og for enden af grusvejen ligger værkstedsområdet.

Lars
    Deltager

Jeg kan godt lide rutebeskrivelsen: “Stå af på Egedal St. og gå ad grusvejen øst for banen, mod nord/nordvest… tager ca. 10 min. Og for enden af grusvejen ligger værkstedsområdet.

Det er åbningscenen til en film. En støvet grusvej, Levis, t shirt, flyverjakke og et par støvede engineer boots. Så kører filmen. Cool

Lars

Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Ja, Lars. Spænding og underholdning fra første minut :-)  

Det blir fantastisk ! Vi glæder os .

Mark 

ponco
    ponco
    Deltager

super Cool vi kommerSealed

Bjarne Zaedow
    Deltager

Ja men hvor fedt —- DET må vi nok lige ha med i programet i år – Wink !!!!!

Hilsen Bjarne Z Cool

Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Det lyder rigtig godt :-)

Mark

pifters
    Deltager

Det lyde spændende mon ikke man skulle putte kæresten i bilen og se om den gamle kan finde vej deropCoolLaughingKiss

Pifters

38-CHEVY
    Deltager

Det lyder som et super hyggeligt arrangement, så der er ingen vej udenom. Det er bare ind i bilen og afsted Smile

Dannerr
    Dannerr
    Deltager

Jeg har, efter adskillige år med ræs i den weekend, hvor min lillebror plejer at holde sin fødselsdag, endelig sagt ja til at være der, da den i år falder på netop den lørdag. Derfor regner jeg med at være på Lolland.

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Regner også med at komme LaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughing

Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Det lyder da fantastisk, min ven :-)

moller
    Deltager

Fedt fedt fedt ;-)
    Jeg er klar !

Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Perfekt , Hr. Møller . 

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Vil hermed godt høre arrangørene LaughingLaughingLaughing om det er muligt at medbringe hele familien og få plads til en Alumetalkasse med to hjul som er hul inden i og der kan overnattes i.

Jeg stemmer for. Laughing. Men hvad siger Plads tildelings afdelingen. Wink.

Fru Loco melder sig Frivilligt til bar tjans…….Cool og ungerne til rengøring af toiletterne……frivilligt aka. “Hvis i vil have mad…..SÅ!” Laughing

Lars
    Deltager

Lörs von loco said:

Fru Loco melder sig Frivilligt til bar tjans…….Cool og ungerne til rengøring af toiletterne……frivilligt aka. “Hvis i vil have mad…..SÅ!” Laughing

Det er sgu iorden Loco.

Stram diciplin. Du skal nok blive noget ved etaten.

Lars

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Lørs, vi arbejder på at få et lille område til nogle få campingvogne…. mere nyt kommer som det er muligt ;)

pifters
    Deltager

Det lyder godt vi vil også gerne reservere en lile plads til vores alutelt, har desværre ikke nogen børnearbejder vi faldbyde jer som arbejdskraft.

Pifters

Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Så må du få din Filippinske au pair pige til at rense toiletter :-)

Mark

Thomas
    Thomas
    Keymaster

pifters said:

Det lyder godt vi vil også gerne reservere en lile plads til vores alutelt, har desværre ikke nogen børnearbejder vi faldbyde jer som arbejdskraft.

Pifters

Der er IKKE fundet en plads til campingvogne endnu…. derfor kan der ikke reserveres, desværre!

Vi poster nyt omkring dette når det er løst eller skrinlagt

moller
    Deltager

Men, man må godt sove på Lad ;-)

Viser 20 indlæg - 1 til 20 (af 46 i alt)

Forummet '*FORUM ARKIV*' er lukket for nye emner og svar.