GUIDE TIL MODERNISERING AF DIT INSTRUMENTBRÆDT

Hjem Fora *FORUM ARKIV* GUIDE TIL MODERNISERING AF DIT INSTRUMENTBRÆDT

Dette emne indeholder 26 svar, har 7 stemmer og blev senest opdateret af Avatar Webstedets standard 5 år, 10 måneder siden.

Viser 7 indlæg - 21 til 27 (af 27 i alt)
  • Forfatter
    Thomas
    Thomas
    Keymaster

Jeg kan sagtens se hvad du mener, nu skærmen er blevet det stykke længere…… super flot stykke arbejde og en fantastisk finish!

Tak Thomas…går det planmæssigt med caddyen. måske den skulle have en barbering

nu ved jeg det er en buick…men se ideen. darrel chapman s fine 49ér. ikke for meget, og ikke for lidt

Thomas
    Thomas
    Keymaster

PALLE said:

Tak Thomas…går det planmæssigt med caddyen. måske den skulle have en barbering

nu ved jeg det er en buick…men se ideen. darrel chapman s fine 49ér. ikke for meget, og ikke for lidt

Jo tak, det går da i det mindste fremad. Rammen er blæst og malet og de sidste løsdele er også snart malet og klar. 

Så skal der bare bruges lidt kroner på motordele, dele til ophæng og bagtøj og diverse andre småting

Rigtig fin Buick….. a little is just enough ;)

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Palle……..du gør mig stolt af at være Dansk. Wink

haha…tak Lörs. jeg skal se om ikke jeg kunne finde på at lave en komsammen en lørdag herovre

jeg kender 1 der er betydeligt bedre end mig til det støberi, og kunne spørge om han vil komme den dag. så kan vi pjatte lidt med det

god jul til alle…

borntobewild
    borntobewild
    Deltager

Det bliver skide godt med de forskærme Palle. Det da godt der er nogle der tør save i de gamle fine biler :) Gi den gas…

mange tak…det værste er at der er to sider på sådan en bil…nummer to side er sgu ikke så morsom som den første. Yell

bare kom forbi hvis du mangler noget blik at banke på haha

Viser 7 indlæg - 21 til 27 (af 27 i alt)

Forummet '*FORUM ARKIV*' er lukket for nye emner og svar.