Hyggelige små filmsnaser part 2

Hjem Fora Snik snak Hyggelige små filmsnaser part 2

Dette emne indeholder 9 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 2 år, 7 måneder siden.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Der findes jo så utrolig mange små filmsnaser og kortfilm og ikke at glemme doc.film hvilke jeg er stor fan af.
    Smid lidt op , del med os andre…..MEN huskdet skal have lidt med vores hobby at gøre…ik ås ik ;-)

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Faldt over denne mini doc.film om en Ældre Hotrodder.
    Jeg har ALTID godt kunne tænke mig at have et udendørs værksted, men vores klima indbyder ikke rigtig til det.
    Jeg har altid sagt at hvis jeg ikke havede noget værksted så lå jeg på gaden, skulle fandmne nok få lavet noget. Har faktisk ligget i min gammle gade på Nørrebro og rodet…..selvom jeg havede værksted…VEL
    Guten her som doc. filmen handler om har hvad jeg syntes er et drømme værksted…..op i r…. med fint sort hvid ternet gulv og hospitals rene vægge……..
    .

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

The McGee Roadster…….mums !
    .

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Der er KUN EN Motor som rent Lydmæssigt dur……jaaaaaa og ser fantastisk ud også. IIIIII Loooovveee it
    .

.

• Dette svar blev ændret 3 år, 8 måneder siden af Lörs von loco Lörs von loco.
    Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Hæææææææ. Her bliver den gammle race lyst bragt lidt mere til live …..Måske man skulle se at få de DKW 250 Scrambler færdig… :-)
    .

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

7min & 45sek. tur rundt i New York 1911. Bevægelses hastighed korrigeret og med added lyd. Ganske hyggeligt og sjovt.
    .

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

ALLE Elsker Gamle biler ;-)
    .

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.