JACK STEWART FORD…NU STARTER VI

Hjem Fora *FORUM ARKIV* JACK STEWART FORD…NU STARTER VI

Dette emne indeholder 41 svar, har 12 stemmer og blev senest opdateret af Avatar Lars 9 år siden.

Viser 20 indlæg - 21 til 40 (af 42 i alt)
  • Forfatter

Tak…det er lidt fedt at komme i sving igen. jeg har manglet en masse stumper for at komme videre, men det meste er nu fundet og fabrikeret.

hvis i kommer på disse kanter,som er assens på fyn, så kig forbi..jeg har altid en kølig på lager

bare ring

21276999

-palle

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Den bil kunne ikke få et bedere hjem. Endelig bliver den lavet håndværksmæssigt korrekt. Det er helt ufatteligt at det rent faktisk foregår her i lille Dannevang. Palle du er en Konge. Wink

.

Er der nogen der vil med en tur over og besøge Palle. Så lad os finde en dato. Byd ind Cool

fedt hvis i kommer forbi…bare sig til!

jeg ved ikke hvor mange der er velbevandret på HAMB..eller har fulgt min og RIK's historier derinde

her er den første tråd

http://www.jalopyjournal.com/forum/showthread.php?t=479762&highlight=jack+stewart+ford

og vores research trip..i skal få alle billederne vi fik samlet ind, at se hvis i kommer.

de skal bruges i en bog Rik er ved at lave..den må sgu iøvrigt også få et lille kig på.

http://www.jalopyjournal.com/forum/showthread.php?t=528014&highlight=jack+stewart+ford

vi ses forhåbentlig..ellers kommer du bare selv Lörs

vi ses

-Palle

M0
    Deltager

Kunne være fedt men tur til foråret når bilerne kører igen.

Har du en vandpumpe tilovers til en cad flat?

Hej Mo..desværre ikke. jeg har en der skal renoveres..jeg regner med at bestille et rebuild kit og selv ordne det.

der er sommetider en på ebay

vi ses

-Palle

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Palle, jeg er ved at forhøre mig og kan nok godt fylde en bil med 5 drenge som det ser ud pt. Hvad er din limit. Hvormange må vi komme. Smile

Pirate drengene er friske. Cool. Satser på en tur her om en md´s tid ca.

Vi skal nok tage lidt forsyninger med så vi ikke tømmer dit vinter forråd…Laughing

kom frisk du gamle…der er ingen limit!

i skal ikke tage noget med..

vi ses

-Palle

M0
    Deltager

PALLE said:

Hej Mo..desværre ikke. jeg har en der skal renoveres..jeg regner med at bestille et rebuild kit og selv ordne det.

der er sommetider en på ebay

vi ses

-Palle

Det tænkte jeg også på men desværre så er huset så slidt at standard pakningerne ikke vil gøre den tæt. Der skal laves en bøsning til akslen som skal presses i huset og ingen i kbh kan/gider lave det. Ikke engang INGANA kunne overskue det !

Fandt en i Holland og som renoverer den gamle for ca € 300 inkl fragt og en i USA som ombytter pumpen med en renoveret med moderne pakning teknologi i stedet for filt og fjedre for ca $ 300 plus fragt.  Vil du have link ?

Hej mo!

jeg har snakket med flere, så jeg har fundet et sæt! ellers tak!

..det lyder sgu da mærkeligt at ingen kan fræse et bøs ind i den pumpe!

måske der er 1 der siger til nu..når vi har bragt det op!

ellers kan jeg finde en kompetent på mine kanter

vi ses

palle

så er der sgu stadig gang i den..jeg har speedet tingene lidt op. det er der måske en grund til, som jeg ikke lige kan afsløre her..måske en anden dag!

kom nu forbi gutter..det ville glæde mig! det er godt nok udkants Danmark, men i skal nok finde hjem igen!

og ja..det er værksteds gulvet i ser igennem!!

-Palle

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Palle det ser dælmne godt ud…….altså det du laver, det gammle ser noget sløjt ud. Patina Laughing

.

Vi skal nok komme forbi. Jeg sætter snart en dato og så ser vi om den passer dig og hvem der vil med. Det skal være snart inden alle træfne begynder.

Hvis det er ok for dig vil jeg lave en tråd herinde og se hvormange vi kan samle. Cool

.

Det kunne være sjovt at finde på noget vi kunne rulle hos dig…..noget brugbart.

Dannerr
    Dannerr
    Deltager

Lörs von loco said:

Palle det ser dælmne godt ud…….altså det du laver, det gammle ser noget sløjt ud. Patina Laughing

.

Vi skal nok komme forbi. Jeg sætter snart en dato og så ser vi om den passer dig og hvem der vil med. Det skal være snart inden alle træfne begynder.

Hvis det er ok for dig vil jeg lave en tråd herinde og se hvormange vi kan samle. Cool

.

Det kunne være sjovt at finde på noget vi kunne rulle hos dig…..noget brugbart.

Hvis det bliver efter den 20/4, så vil jeg gerne med! :-)

Lörs von loco said:

.

vi kan rulle et par pilsnere frem kan vi! og måske et par løgne historier!!!Tongue out

der sker stadig noget. lidt mere blik udskiftning! nu kan bagtøjet forhåbentlig være i bagagerummet. bilen er både sektioneret og sænket ned over rammen.

still cooking!!

tjek gerne min tråd ud på HAMB

http://www.jalopyjournal.com/forum/showthread.php?t=507749

-palle

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Super super Über cool fedt flot billed…….

.

Bilen bliver bedere end nogen sinde før. Holder planerne Palle mannnnnnn Smile

det håber jeg sandelig..men de er ikke helt officielle endnu.

husk at komme forbi hvis du er faret vild og er kommet over på mine kanter!

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Det ser bare så fedt ud Palle!!

I gør et helt fantastisk stykke arbejde og jeg kan ikke holde tommelfingrene højt nok.

Tusind tak for at du vil dele jeres fremskridt med os andre….. det er så cool at se!

Mon ikke bare jeg skulle se at hanke op i Lörs og komme over? Er dit øl på køl? Wink

mette
    Deltager

Thomas said:

Er dit øl på køl? Wink

Spørger du en murer om det?

Thomas
    Thomas
    Keymaster

mette said:

Thomas said:

Er dit øl på køl? Wink

Spørger du en murer om det?

Good point :D

det er rigtigt Mette..vi ved hvordan det skal være! i skal være velkomne!

god weekend

palle

Viser 20 indlæg - 21 til 40 (af 42 i alt)

Forummet '*FORUM ARKIV*' er lukket for nye emner og svar.