JULEGAVEN TIL MANDEN DER IKKE GIDER FLERE STRØMPER OG UNDERBUKSER

Hjem Fora *FORUM ARKIV* JULEGAVEN TIL MANDEN DER IKKE GIDER FLERE STRØMPER OG UNDERBUKSER

Dette emne indeholder 12 svar, har 7 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 8 år, 10 måneder siden.

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter

halløj!

så er bogen fra Rik Hoving færdig. vi har samlet sindsyg mange fede billeder på vores research tur..og mindst lige så mange vandvittige historier.

der er mange billeder af The Golden Sahara som aldrig er set før! iøvrigt omkring 550 Billeder ialt.

der er enkelte danskere der har fået bogen allerede, det kan være de vil melde ind.

iøvrigt sender jeg Jack Stewart ford til USA på tirsdag..det bliver mærkeligt!

http://www.kustomkarbooks.com

vh

palle

her ses en glad Rik for 14 dage siden, da han hentede bøgerne hos mig

J.P.West
    J.P.West
    Deltager

Har godt set den omtalt på HAMB,fantastisk er vel vildt underdrevet,er den trykt i Danmark da?? så må man vel også næsten kunne købe den her et sted??

West

Hej West!

jeg har nogle hvis du kommer forbi. de er trykt hos Naryana tryk i det jyske. det har været en fornøjelse at bruge dem, og selv Rik er fuldt ud tilfreds! og der er skal noget til kan jeg godt afsløre!

vh

palle

Dannerr
    Dannerr
    Deltager

PALLE said:

… iøvrigt sender jeg Jack Stewart ford til USA på tirsdag..det bliver mærkeligt!…

Hej Palle!

Har godt hørt om bogen, i forindelse med Tims projekt. Den står på ønskelisten!

Nu kunne jeg jo finde tråden på HAMB, men prøver den dovne, og spørger her: Hvorfor sender du bilen tilbage til US?

Mvh Dannerr

Lars
    Deltager

Kig her Dannerr

http://www.rodshows.com/gnrs/

Lars

må jeg prale lidt!?..jeg er lidt stolt selvfølgelig.

mit projekt er omtalt i Rodders Journal i dette nummer.

jeg arbejder med dem for at lave en hel artikel, når jeg kommer over med bilen i januar..se det kunne være stort!

ha en god søndag

palle

Dannerr
    Dannerr
    Deltager

Sejt, Palle! LaughingCool

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Super fedt! 

Selvfølgelig må der prales!!

tak drenge..jeg regner med i kommer en tur til pomona i januar!..

det kunne være cool med en lille delegation herfra!..jeg tror nu vi er oppe på 5 plus en hollænder og en svensker!

god (h)jul til alle..palle…det rimede sgu!

Bjarne Zaedow
    Deltager

Det er bare for sejt – Palle !! Og det SKAL prales — så vi kan høre mere om dit projekt !! Smile

Hilsen Bjarne Z.

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Jeg bukker mig i støvet. SÅDAN ! Cool

tak for det…det er Bendix transport der sponsorere transporten af bilen derover.

de synes det var en vild idé..og var med på den!

jeg håber ikke den har taget skade af at stå i containeren i 'bar røv'..det kan sgu godt være der er et par rustpletter

vh

palle

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Salt Lake eller Salt vand….Salt er Kool LaughingWinkCool

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)

Forummet '*FORUM ARKIV*' er lukket for nye emner og svar.