KUSTOM BAGLYGTER

Hjem Fora *FORUM ARKIV* KUSTOM BAGLYGTER

Dette emne indeholder 51 svar, har 14 stemmer og blev senest opdateret af Avatar Webstedets standard 7 år, 7 måneder siden.

Viser 20 indlæg - 21 til 40 (af 52 i alt)
  • Forfatter

tak du gamle…det er fedt når det lykkedes!

Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Nej hvor er det dog fedt, Palle. Hatten af for a job well done. Jeg får lyst til at skabe noget, selv. 

Mark

J.P.West
    J.P.West
    Deltager

Ja som de andre siger,respekt for dit gåpåmod .

West

Bjarne Zaedow
    Deltager

Hold da helt op Palle — det er jo ren støbe kunst !!! Stor respekt Surprised .

Hilsen Bjarne Z. Cool

Dannerr
    Dannerr
    Deltager

Wauw! Surprised Afsindigt fedt, Palle! LaughingCoolCoolCool

Er glad for, at du valgte et andet mønster indvendigt, det er MEGET federe at se på end den første, der ligner en brugt knophandske. Wink

Dannerr..en brugt knophandske eller et brugt skuffeindlæg, det er sgu nok ligemeget! men det er rigtigt at det nye mønster ser mere oldschool ud!

tak for ordene! det er fedt når det lykkedes!

-Palle

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Respekt respekt . For dilan hvor ser det godt ud. KingKongKuztomWink. man bliver jo helt uuuuuuuhhh

og jeg der kun troede jeg kunne blive uuuuuuuuu af usynkroniceret tyske voksne film Smile

Det er satmne flot arbejde. Jeg må lure lidt på det , skal jo selv lave baglygter til min Kuztom.

Lörs…du kommer bare forbi, så skal jeg hjælpe dig med at komme igang. det er skideskægt!

Dannerr
    Dannerr
    Deltager

PALLE said:

Dannerr..en brugt knophandske eller et brugt skuffeindlæg, det er sgu nok ligemeget! men det er rigtigt at det nye mønster ser mere oldschool ud!

tak for ordene! det er fedt når det lykkedes!

-Palle

Man finder inspirationen de mærkeligste steder!
    Min sidste “det var lige godt…”-opdagelse er, at en dims fra Würth-kuglepenne fungerer rigtig godt som indsugningstragte på modelbyggesæt! ;-)

skovbycruiser
    Deltager

Det er faneme total i orden det der.. Fedt du deler din viden og erfaring herinde ;-)

borntobewild
    borntobewild
    Deltager

Det er så fedt det der Palle! Det er utroligt hvad man egentlig kan lave når man har fantasien, evnerne og viljen til det. Laughing

tak gutter..

men jeg er jo lidt en nørd..så jeg var ikke helt tilfreds! så jeg har lavet en ny form, hvor mønsteret ender lidt længere nede, og afsluttes med en vandret kant!

hvis i spørger mig…så ser det lidt mere 'factory' ud

samtidig gav jeg dem lidt mere farve..den var lidt 'lyngvild' med det forkerte lys!

Benny Jensen
    Deltager

Mega fedt lavet, stor respekt her fra.

hilsen Benny boddum

så fandt jeg lidt tid til at komme videre..

jeg bruger selve hornet fra en 48 cadillac, men det kræver nok lidt mere skæreri end jeg lige havde forestillet mig. men nu bygges min 47'er som en Kustom bygget i..og kun i 1948. så der er ingen vej tilbage!

det bliver en ren billedserie. håber jeg kan inspirere nogen til at prøve noget lignende. bare spørg hvis der er spørgsmål

nå jeg skulle lige tjekke str på billederne!

har jeg drukket!?

sådan kan det gå for en uskyldig caddy…hvis den får den rigtige ejer !! Thomas!!?? jeg kan hurtigt støbe et par stykker til dig!!

-palle

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Palle, det ser jo helt utroligt godt ud!!

Må indrømme at jeg er en smule misundelig på dit gå-på-mod! Må vist se at komme i omdrejninger ;)

Bjarne Zaedow
    Deltager

Det ser bare fedt ud Palle !!!! Smile

Hilsen Bjarne Z. Cool

skovbamsen
    Deltager

vil råde dig til selv at slibe og polere inden du aflevere til chromer….

da der vist ik findes en som ik sliber igennem.. selv i 2mm godstykkelse..   ps. dårlige erfaringer med tempo chrome i herlev som 3 gange i træk sleb igennem på nogle mercedes horn jeg havde rettet for stig pedersen (dad) som stadig ik har betalt… 

skovbamse…det er rigtigt! jeg har været ude for det samme! men har også prøvet 1 der virker! også på sjælland..kan sgu ikke lige huske hvad han hed!

tak for ordene..det er bare at hænge i!

vh..palle

Viser 20 indlæg - 21 til 40 (af 52 i alt)

Forummet '*FORUM ARKIV*' er lukket for nye emner og svar.