KUSTOM BAGLYGTER

Hjem Fora *FORUM ARKIV* KUSTOM BAGLYGTER

Dette emne indeholder 51 svar, har 14 stemmer og blev senest opdateret af Avatar Webstedets standard 7 år, 7 måneder siden.

Viser 12 indlæg - 41 til 52 (af 52 i alt)
  • Forfatter
    southfork
    Deltager

Det ser rigtigt godt ud , Palle.  Udmaerket! Wink

Dannerr
    Dannerr
    Deltager

Cool… 'nuf said!

Mange tak!

jeg følger op på sagerne når den næste er lavet, forhåbentlig i weekenden.

vh

palle

for nu at være sikker på, at jeg ikke fortrød, og tog den lette løsning..så er jeg gået igang med at lukke hullerne i skærmene, hvor de gamle lygter har siddet!

og nu har jeg så fået den vandvittige idé. at den øverste halvdel skal kunne lukkes op for benzin påfyldning. den originale åbne/lukke mekanisme fra 47'er caddyen genbruges

det er jeg bange for, at min weekend går med

God røv…og god weekend!!

og forresten..det kan være jeg lige når at sænke min nummerplade lidt ind også!

staytuned

palle

borntobewild
    borntobewild
    Deltager

Fantastisk stykke arbejde Palle. :) Det ser rigtig godt ud.

God weekend til dig også

Dannerr
    Dannerr
    Deltager

PALLE said:

… og nu har jeg så fået den vandvittige idé. at den øverste halvdel skal kunne lukkes op for benzin påfyldning. den originale åbne/lukke mekanisme fra 47'er caddyen genbruges

det er jeg bange for, at min weekend går med

Weekenden er ovre, hvordan er det gået? :-D

haha Dannerr…der er sgu sket noget!

hold fast!:

jeg måtte lige forlænge den vippe fætter lidt. hvis ikke vippe punktet kom helt tilbage, ville min klap støde på lakken.

her har jeg fået svitset sagerne sammen…og nu kommer det sjove, nemlig tin spartling. jeg begynder sgu at ryge cigar!

nu kommer det svære, nemlig at få lavet den klap så det hele lukker pænt.. det skal nok lykkedes!

moller
    Deltager

Simpelthen bare smukt arbejde :-)

Lars
    Deltager

PALLE said:

her har jeg fået svitset sagerne sammen…og nu kommer det sjove, nemlig tin spartling. jeg begynder sgu at ryge cigar!

Du er for høj til at ryge cigar og ikke rundrygget nok.

Lars

Dannerr
    Dannerr
    Deltager

Lars said:

PALLE said:

Du er for høj til at ryge cigar og ikke rundrygget nok.

Lars

Det bliver han, inden han er færdig med at tinne den klap op! Wink

Spøg til side – rigtigt fedt projekt, Palle! Synes simpelthen at din indsats er imponerende, du giver sgu ike op så let. Fedt at der findes mennesker som dig, der ikke lader sig nøjes! Laughing

mange tak drenge…det er et spørgsmål om jeg overlever det tin…mit bly tal var 85 her den anden dag!

Viser 12 indlæg - 41 til 52 (af 52 i alt)

Forummet '*FORUM ARKIV*' er lukket for nye emner og svar.