Lars von loco

Hjem Fora *FORUM ARKIV* Lars von loco

Dette emne indeholder 428 svar, har 30 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 4 år, 5 måneder siden.

Viser 20 indlæg - 1 til 20 (af 429 i alt)
  • Forfatter
    mikaelmtb
    Deltager

Lyder som du er dybt nede med den afhængighed!! Wink Men det kunne have været meget værre!!! Kan følge dig på alle punkter!

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Afhængingheden har man jo lært at leve medTongue out. Dette er vel egentlig et afhængingheds Forum hvor formålet “gudske takke lov og ve” ikke er afvæning men snarre et “cyberspace hæng ud dæksparker sted” hvor man kan finde sine “soul mates” så man ikke er “Underlig” AlLENECoolWink

Dannerr
    Dannerr
    Deltager

Vi ER underlige alene – herinde er vi bare ike alene-alene… Wink

Dannerr

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Det er uhyggeligt ….MOR !…. underlige ? så skulle i se den “citronmåne svejser” jeg har stående fugh !!! den er underlig…….mig jeg er F….. up !Cool

Anonym

Lars von loco said:

Det er uhyggeligt ….MOR !…. underlige ? så skulle i se den “citronmåne svejser” jeg har stående fugh !!! den er underlig…….mig jeg er F….. up !Cool

Der er ingen kære mor her Wink

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Jo hooowe ….min mor er kær MetteKissTongue out

Anonym

Lars von loco said:

Jo hooowe ….min mor er kær MetteKissTongue out

Det er jeg sikker på at hun er… meeeeeeeeeeen hun er ikke her, næ nej Wink

ramblers
    Deltager

Yeah! Chevy Rulez! wuhuu! Bjarne B Stiga klipper!

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

ramblers said:

Yeah! Chevy Rulez! wuhuu! Bjarne B Stiga klipper!

Ja ole bole, chevy rules…FORD need NO rulesTongue out

ramblers
    Deltager

He He. Ja det siger du godt nok. Bandit! Skal vi køre noget ræs den 20 juni? Chevy VS Ford? He He

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Næ jeg gider ikke ræse for jeg er en rigtig lille pudsenisse….mine biler er altid TOP NOTCH super cleane , rene og dejlige.Tongue out

Få du også min ven…lavet en profil herinde,,,NUCool

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Her vil historien om tilblivelsen af The King Tiki BEEast tage sin begyndelse.Cool

DEL : 1.

Lad os starte med begyndelsen.Wink

Der var engang…….Vel…æhm…engang for længe længe siden kan man vist godt sige, havede jeg værksted i Søborg (Grey hound) bla. sammen med Kustom Klaus og Tatoo Frank. Det var en tid for mit vedkommende med en del arbejdsløshed…øv..Tongue out…og tiden skulle jo fordrives med et eller andet og hvad var bedere end at skrue lidt gammel bil. De fleste morgner startede vi med et “Start Kit” som er et sundt og nærende morgen måltid  bestående af 1 chokolade bolle, 1 the birkes og 1 Mathilde choko mælk. Efter indtagelse af dette er man fit for fight. Der blev snakket en del om Kustom & Hot rods, det er ikke alle ider der tåler dagens lys…MEN ikke alle ider var skøre der var mange gode.

Jeg var kommet til at købe en 1956 Ford Customline 4d. Sedan  med papirer for 1500,-kr. Jeg havede i forvejen en kørende 1956 Ford og min Kustom minor pick-up. En temmelig dårlig 30-31 Ford A roadster var lige kommet i hus og da jeg havede en påbegyndt Hot Roddet A ramme liggende var det der energien skulle ligges. Lysten til at bygge og køre Rod var stor og havede været det længe. Klaus var noget uforstående over at det var Rod bygning der trak som det første når jeg nu havede en FED Ford Customline holdende omme bag ved som burde Kustomiceres. På det tidspunkt syntes jeg ikke rigtigt at en Ford fra 1956 egenede sig som Kustom…..DOH !!!. NÆ nu var jeg igang med Rodden så æh…Men jeg begyndte at tegne lidt og fik pludselig nogle vilde ider til at Kustomicere en sådannet Ford , det der før var for mig ukustomiserbar blev nu til MULIGHEDERNES KUSTOM bil (Tak Klaus) Se det er jo det der er fedt med at dele værksted eller ihvertfald ider med andre. Man ser sig nogle gange blind på sit eget og MÆNGDER af muligheder på andres.

FORTSÆTTES.

august2006002a.jpg The King tiki BEEast 1956 Ford Kustom picture by Larsvonloco

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

.

Kuztom Klaus
    Deltager

Er det alt vi får? Et punktum? Kalder du det en fortsættelse. Jeg tænker at det vil ta’ dig 51 år 35 dage 21 timer og 47 minutter at fortælle færdigt med den hastighed du har på!!! Slap dog af mand og ta’ det roligt!!

Fortæl, fortæl! Vi vil höre mere!!

Klaus

J.P.West
    J.P.West
    Deltager

Jeg vil gå så langt som og sammenligne det med Regeringens kvalitets reform,en gang varm luft,der blev ansat en deligation på 28 personer af spinddoktore og Professore,hvad kom der ud af det??? En rigtig fin og god overskrift,men ingen indhold

West

spaceman
    Deltager

Lörs von loco said:

.

ha ha ha :) Ja helt ærlig Lörs, her vil jeg nok holde med Klaus ….
    den går ikke, lad os nu høre lidt mere om den lyseblå skipperskude der
    :)

.. og Klaus du har da heller ikke fået fortalt det hele om din
    custom endnu !! Så hermed en opfordring til de to herrer fra Plastic
    Butchers, om at komme videre med deres custom-fortællinger …. der
    sker jo ikke en skid LaughingSealedCool

Bjarne

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

ROGLIG NU det er jo bare et punktum. Skal der ikke mere til at…..arghhh…..Få nu noget på den d…e Cool

Men det er faktisk noget L… for jeg kan ikke finde det jeg har kradset ned….JA Ja find på noget nyt…..men det sjove er at kladen blev skrevet ca. for 10 år siden…så kan i også godt lige vente lidt bette børn…ik !!!Tongue out

spaceman
    Deltager

Lörs von loco said:

ROGLIG NU det er jo bare et punktum. Skal der ikke mere til at…..arghhh…..Få nu noget på den d…e Cool

Men det er faktisk noget L… for jeg kan ikke finde det jeg har kradset ned….JA Ja find på noget nyt…..men det sjove er at kladen blev skrevet ca. for 10 år siden…så kan i også godt lige vente lidt bette børn…ik !!!Tongue out

Det er da den dårligste undskyldning jeg har hørt længe.. du må komme op med noget bedre Lörs Money mouthSealedSurprisedCool

Bjarne 

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Det sagde hun også i går……Tongue out

spaceman
    Deltager

Lörs von loco said:

Det sagde hun også i går……Tongue out

he he Hvem var der skulle se at få noget på d…e ??SurprisedKiss

Bjarne 

Viser 20 indlæg - 1 til 20 (af 429 i alt)

Forummet '*FORUM ARKIV*' er lukket for nye emner og svar.