Lars von loco

Hjem Fora *FORUM ARKIV* Lars von loco

Dette emne indeholder 428 svar, har 30 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 4 år, 5 måneder siden.

Viser 20 indlæg - 381 til 400 (af 429 i alt)
  • Forfatter
    Dannerr
    Dannerr
    Deltager

borntobewild said:

Hvad skala!??! Surprised Cool

Dannerr
    Dannerr
    Deltager

borntobewild said:

Hvad skala!??! Surprised Cool

borntobewild
    borntobewild
    Deltager

Ved faktisk ikke med den der men 1/32 tror jeg når man ser på bilen i forhold til skinderne. Ellers er det  1/24…. Vi køre med begge scalare i klubben. Håber jeg kan få dem med på at lave en hotrod klasse Cool

Har faktisk fundet lidt byggesæt i 1/32 men har ikk bestilt endnu.

http://www.dantech-hobby.dk/plast_byggesæt_amerikaner_biler_1_25___1_32-c-268_280.html?bgsid=2kplr85c7mgnkiopnm24ff0br5

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

UHHHHHHHH hvor fedt.

Ja Digital Racerbanen har jeg, og indkøbt er også 4 styks Forder fra 30´erne i plastbyggesæt 1:32 SÅ jow jow….Cool. Planen var at bygge karosserierne over på Formel 1 undervogne. YEP Smile

Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator
    Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Jeg ved ikke om man skal være Facebook bruger, for at se billedet men jeg håber i kan se det. Specielt Lörs selv, skal da se det.

Mark

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

UUUUHHHHHH det vækker minder. Den dyt gav mig MANGE MANGE fine timer og oplevelser.

Der kan fortælles mange gode historier om den og mine oplevelser sammen. Cool

Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Dem må du fortælle over en flaske rom, en gang :-)

Mark

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Det kræver vist mere end én flaske Rom Wink. Men opfrodringen taget op, jeg tænker ….nogle lænestole….i garagen….lidt god musak fra den goegammlæ tid a……og så en masse røvere historier Laughing………..

Jeg rydder lige op i garagen først…..er faktisk igang og det bliver rigtigt fint. Nu kan man se Kustommen Laughing…så dæææææ jooo jowwwææææ

Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Det lyder godt, min ven.

Jeg vil vente ved telefonen :-)

Mark

Dannerr
    Dannerr
    Deltager

Shoebox-Mark said:

Jeg vil vente ved telefonen :-)

Mark

Jeg har set Lörs' værksted – så du skal vist vente lææænge! ;-D

(Det kan jeg kun tillade mig at sige, fordi mit værksted er mere rodet end hans er!)

Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Ha ha, Dannerr ;-)

Mark

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Men nu er det sån at jeg er en struktureret person som har ordenssans når tiden er til det…..vel den tid tager jeg mig ihvertfald nu…..tid er ikke noget man får men noget man tager. Det går langsomt fremmad, men ryddet op bliver der. Enhver lille krog, uudnyttede plads, nyudtænkte opbevaringns metoder bliver udnyttede. For der er dælmnene blevet samlet meget gennem tiderne…..MEN det er slut NU ! …..narhhhhh der var jo lige den Harley der….. Efterlønspengene skal jo invisteres…ik !

Forøvrigt fandt jeg ud af at Kustommen allerede var i garagen, den var gemt under en masse skrammel så som Fjernstyrrede biler, tæpper, kofangere, gammle tæpper og altmuligt skrammel som jeg ikke aner hvor kommer fra ….på æresord, Amager halshug og alt det der , jeg sværger, Tongue outWinkLaughing

Dannerr
    Dannerr
    Deltager

Lörs von loco said:

…..tid er ikke noget man får men noget man tager.

…at Kustommen allerede var i garagen, den var gemt under en masse skrammel så som Fjernstyrrede biler, tæpper, kofangere, gammle tæpper og altmuligt skrammel…

Nemlig Lörs! “Tid er ikke noget, man har, det er noget, man ta'r! Det er ligesom med penge – det er et spørgsmål om prioriteringer!” Det har været mit motto længe!

Iøvrigt, har du et ekstra tæppe måske? ;-)

Ses vi i aften? :-)

pifters
    Deltager

“Kun tåber rydder op, 

GENIER behersker KAOS….”

det er et af mine mottoer

pifters

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

I min alder har det at lege lidt med sig selv fået en drejning. Sad lige og legede lidt med

mig selv og Computarneseren og Smartass phonen.

Billeder af min Nye Gammle Kværn skulle lige en tur gennem Gammelficeringsmaskineriet

…..og som CumputerMongol er det sku et kæmpe skridt………………………………………..

Men sjovt……her mødes gammel teknik og der mener jeg kværnen og ikke mig , med ny

teknik….snyd…..JA . Lige så snyd som når SKAT sender opkrævninger og skriver Hilsen

SKAT ! Laughing

Enjoy Wink

.

Indian new Imperial Vintage SavedPicture6.jpg

.

Indian New Imperial Vintage Kapow IndianNewImperialVintageKapow.jpg

.

SavedPicture10.jpg

moller
    Deltager

Fed Bike :-) …Du siger at det er en ” halvblods ” hva er det for en ?
    Super fed patina. :-)

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Stellet er New Imperial. Motoren er Indian 741 Scout. Den er bygget om i 1954 ifølge

toldattest osv. Så der er tale om lidt Dansk Motor Historie.

Se det får man ikke hvis man importere Laughing. Så er der hverken nogen på

Sinkadusen eller Gokkeletterne Laughing.

Bar tanken om at Morian Hansen…..Måske har haft sin Røvére godt placeret i saddlen

på en enkelt “lån mig lige den der Motorcikel” Tur aka. Race Pirre min Fantasi.

………Vrooooommmmmmmmm…!!!!!!!!!! Cool

moller
    Deltager

Det er ” Traditional ” :-)
    Der er intet som en historie på hjul ;-) …. Tillykke med svinet !

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Hæ, er jo ved at klargøre min 51 Ford Custom aka. Shoeboxen aka. Baby'O.

Har jo nu kørt en del år med Haj tænder i grillen,  til stor glæde for stor og små, gamle og rå alle og ikke få. Den et blevet foreviget i mega stor stil og har mødt rigtig rigtig mange smil. MEN!  tænkte at til syn er det måske ikke så smart med skarpe tænder derude foran. Så ville finde på noget andet. Har jo en del i gemmerne og efter lidt titten og prutten fandt jeg en kofanger fra en sidste tresser Opel Diplomat….. Hov!!!  Hva dælen….passede direkte i org. hullerne og bredden er næsten som hånd i handske. Cool, fedt, utroligt at noget fra hver sin tid passer så fint sammen og godt man er samler og lidt kreativ, har været heldig før. Det her blev en nem, sjov og cool løsning.

.

Vi Vrooommmes. 

Viser 20 indlæg - 381 til 400 (af 429 i alt)

Forummet '*FORUM ARKIV*' er lukket for nye emner og svar.