Lars von loco

Hjem Fora *FORUM ARKIV* Lars von loco

Dette emne indeholder 428 svar, har 30 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 4 år, 5 måneder siden.

Viser 9 indlæg - 421 til 429 (af 429 i alt)
  • Forfatter
    Dannerr
    Dannerr
    Deltager

Lörs von loco said:

…For meget hash i de unge dage må være forklaringen Laughing

… eller en del af forklaringen på mange af de ting, der foregår i Loco-land! Wink Kiss Laughing

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Laughing Manglende medicenering forklare måske også lidt………Wink

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Såååååååå, kom der gang i a Loco Rodden igen Cool.

.

.

J.P.West
    J.P.West
    Deltager

Lörs von loco said:

Såååååååå, kom der gang i a Loco Rodden igen Cool.

.

https://www.youtube.com/watch?v=YpBinJuYvww

.

https://www.youtube.com/watch?v=MWV3a_xp3lQ

Så skal den måske ligefrem på plader i år ?? ;-)

West

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Vi må se,  alt kan ske. Den skal ihvertfald ud og køre. Om det bliver på Plastic eller Stål plader må tiden vise. Med mig kan alt ske, det koster ik meget at prøve og se hvad de siger.

Må se hvad tiden bringerWink

Dannerr
    Dannerr
    Deltager

Tilløkk', eller hva' man nu si'er! Laughing

J.P.West
    J.P.West
    Deltager

Lörs von loco said:

Vi må se,  alt kan ske. Den skal ihvertfald ud og køre. Om det bliver på Plastic eller Stål plader må tiden vise. Med mig kan alt ske, det koster ik meget at prøve og se hvad de siger.

Må se hvad tiden bringerWink

Hvis den både kan køre ligeud og dreje, bremser virker,hånd som fod, og alt lys,både langt,kort og blink virker, så kan du være ret uheldig og den godkendt , og har du lyst på plader ;-)

West

borntobewild
    borntobewild
    Deltager

FEDEST :)

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Ja, det sku fedt at komme lidt igang med den igen. Har været lidt træt af den, mest fordi der er så meget jeg gerne vil lave om og ville have gjort anderledes hvis jeg skulle bygge en ny. Så derfor var planen at sælge og bygge nyt. Det er stadig planen meeeeennnnn jeg vil lige ud og kør i den sån mere regulært end tidligere før et evt. salg.

Om den ryger gennem syn i år er ikke så vigtigt for mig. Jeg har gennem tiden kørt lidt af hvert gennem syn så jeg er ikke så bange for de dersens syns mænner. Det er mere det at det kan godt være den virker men jeg skal føle at jeg syntes den er som jeg vil have den . Er den først synet så får jeg sku nok ikke lavet all de ændringer osv……så deeeeeeee. Bilen er jo også lige glad om der er alu,stål eller plast plader pååååå……så deeeeee.

Bremserne er nu fixet, en anden ratstamme/styrhus er fundet og skal bare monteres. Foraxel bliver byttet tilbage til 32 axel så en synsbar styrarm kan monteres . Forrude er næsten fremstillet, det er blevet en lidt højre type mere alla choppet orginal agtig som tager mere end store elefanter, måger og andet krapyl.

Det største problem er HÅND Bremse da jeg mangler ALLE orginal dele til sånt fra 1939-40 Ford alt hvad der skal bruges af ting og sager for det i bagtrommlerne. Jeg påtænker at bixe noget sammen da jeg har en del liggende fra andre modeller…….MEN der går jo altid lidt tid med at bixe….men man skal jo få brugt sine ting fra gemmerne. I værste fald må det jo bestilles…….

Jeg har stødt på et andet lille problem. Skal bruge noget “6mm UV bestandigt Hærdet Ridsefast Polycarbonat , Lexan eller ligende.” Har søgt lidt på a Web men kan ikke liiiggeeee finde et firma i KBH. der har sånt….og det kan fanmeee ik pas… Nogen som kan hjælpe.

Viser 9 indlæg - 421 til 429 (af 429 i alt)

Forummet '*FORUM ARKIV*' er lukket for nye emner og svar.