Lars von loco

Hjem Fora *FORUM ARKIV* Lars von loco

Dette emne indeholder 428 svar, har 30 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 4 år, 5 måneder siden.

Viser 20 indlæg - 41 til 60 (af 429 i alt)
  • Forfatter
    Thomas
    Thomas
    Keymaster

Yes skipper!!

Så kører det med de billeder….. og godt hjulpet af vores ven Morten Smile

Og så endda i de rigtige størrelser og det hele, jeg er stolt af dig! 

Og dine biler er bare mega cool ! 

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

TAK TAK TAk.Cool

Ja venners hjælp er det halve arbejde og rigtig værktøj den anden halv del…..så er der kun ren afslapning tilbage…….men det er kun den halve sandhed.Tongue out..Venners hjælp er helt uundværlig det er 100%Smile

Thomas
    Thomas
    Keymaster

A’ propos hjælp.

Glemte at ringe til dig, ang. Bøs. aftrækker

Klubben havde IKKE sådan en aftrækker.

Hvis det kniber, kan jeg da godt dreje en dorn til dig der letter det betydeligt.

Mvh

NielsK

JJ
    Deltager

Lörs von loco said:

Jeg har godt nok den holdning at alt kan lade sig gøre, det umulige tager bare lidt længere tid,

man skulle tro vi havde drukket af den samme sutte flaske da vi var børnLaughingLaughing…..det er lige mine ord

den er så fed den bil.CoolCool

glæder mig til at se den live igen en dag

jj

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

NielsK said:

A’ propos hjælp.

Glemte at ringe til dig, ang. Bøs. aftrækker

Klubben havde IKKE sådan en aftrækker.

Hvis det kniber, kan jeg da godt dreje en dorn til dig der letter det betydeligt.

Mvh

NielsK

Det er OK du er tilgivetWink Jeg klarede den, der sidder nu fine bøsninger i og det fungere . MEN nu er et andet problem opstået…….REVNE i blokken……jeg er ved at finde en løsning på dette…vejen til glæde er LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGSurprised

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

SmileJJ said:

Lörs von loco said:

Jeg har godt nok den holdning at alt kan lade sig gøre, det umulige tager bare lidt længere tid,

man skulle tro vi havde drukket af den samme sutte flaske da vi var børnLaughingLaughing…..det er lige mine ord

den er så fed den bil.CoolCool

glæder mig til at se den live igen en dag

jj

Ang. sutte flaske så spørger jeg lige min morWink Du kunne måske være min hemmeligholdt tvilling bror…….øh jeg er 42….og duTongue out . Det glæder mig at du kan lide min Kustom…..det er jo ens inderste sjæl der er krænget ud i metalSmile

Håber den kommer ud og køre inden 2 år er gået….den kommer ihvertfald snart hjem….så æhhhhCool

Nielsk
    Deltager

Lörs von loco said:

MEN nu er et andet problem opstået…….REVNE i blokken……jeg er ved at finde en løsning på dette…vejen til glæde er LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGSurprised

Hmmm …Hvor på blokken?

Niels

Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Hvorfor kan det dog ikke bare være let.Frown

Godt at du fik ordnet bøsningerne men en revne i blokken……Det skal nok blive en god sommer alligevel, Lörs Laughing

Mark

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Nielsk said:

Lörs von loco said:

MEN nu er et andet problem opstået…….REVNE i blokken……jeg er ved at finde en løsning på dette…vejen til glæde er LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGSurprised

Hmmm …Hvor på blokken?

Niels

Højre side , lige mellem 2 udst. afgange, tæt på topstykket. Det ser ud til at være vand der kommer ud hvilket er meget logisk….men det smager af olie ???. Det skal bare ikke være nemt…måske jeg skulle holde mig væk fra V8 Flatheads og bygge rodden om til small block Ford…dem har jeg rigtig god erfaring med.

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Shoebox-Mark said:

Hvorfor kan det dog ikke bare være let.Frown

Godt at du fik ordnet bøsningerne men en revne i blokken……Det skal nok blive en god sommer alligevel, Lörs Laughing

Mark

Det er 1 skridt frem og 2 tilbage. Jeg ved godt det nok kan fixes…MEN afligevellet. Det er godt at “Old Trusty” aka. “Baby`O” bare køre. Så jo jo det skal nok blive en god sommer ,X`er dog finger for at det kan blive ROD-Sommer, det har efterhånden trukket lidt for meget ud med den rod .Cry………………………………..nå pyt…..Cool Det skal nok gå.Money mouthSmile

Nielsk
    Deltager

Lörs von loco said:

Jeg ved godt det nok kan fixes…

Hvad gør du, propper du eller svejser du det??

Støbejern kan svejses MEN ……… MEGET … ofte revner det ved siden af.

Hvis den er rustsprængt duer det ikke.

Tror jeg smutter en tur ud forbi og kigger til dig, hvis du er hjemme i week – enden??

NielsK

Forresten er der til olie i kølevandet, på “Futte” er køleren helt snasket, det er fedt fra vandpumpen 

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Nielsk said:

Lörs von loco said:

Jeg ved godt det nok kan fixes…

Hvad gør du, propper du eller svejser du det??

Støbejern kan svejses MEN ……… MEGET … ofte revner det ved siden af.

Hvis den er rustsprængt duer det ikke.

Tror jeg smutter en tur ud forbi og kigger til dig, hvis du er hjemme i week – enden??

NielsK

Forresten er der til olie i kølevandet, på “Futte” er køleren helt snasket, det er fedt fra vandpumpen 

Jo da er hjemme . Får godt nok gæster men så er det heller ikke værre, det er jo ikke dronningen og prinsgemalen…..så du/ i er meget velkommen.

Havede tænkt at svejse selv eller få en eller anden til det som har prøvet det før.

Det virker til at være vand, men det undre mig at når jeg smager på det så kan jeg ikke smage kølervæsken.Det er heller ikke så fedtet som olie….der er jo ikke andre muligheder end vand eller olie og stedet burde være en vand kanal. Det er lige under en af top boltene….sån en lille cm. nede så revnen er i forbindelse med hulrummet hvor top bolten går i. Tænkte om det var muligt at lægge en udv. plade på….det er dælmene så tæt på at være “ud af køre klar” har godt nok også eyt lille problem med en for stram styring som undre mig lidt….HM nemt skal det ikke være….Nå det bliver en god sommer uanset hvadCool

Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Hej Lörs

Det er da usselt med den revne og også med den stramme styring. Skyldes det mon fedten i styrehuset eller blev det til for meget paskram i bøsningerne?

Mark

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Shoebox-Mark said:

Hej Lörs

Det er da usselt med den revne og også med den stramme styring. Skyldes det mon fedten i styrehuset eller blev det til for meget paskram i bøsningerne?

Mark

HMMM ja…….revner er dejlige når de sidder det gigtige sted…..Wink Det gør denne ikke men kan formentlig fixes. Styringen har hele tiden været lidt sån stram agtig 2 hånds styring så det har ikke noget med de nye bøsninger af gøre. Styrhuset er renset for fedt og olie er på hældt….men det virker stadigt lidt stramt….en tur i sandkassen aka. BedRock kan måske slide det lidt til…..eller også er det bare for slidt……nå men det bliver en god sommerCool

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

NEXT GENERATION

Billede036a.jpg Hot Rod boy`n`girl, Next Generation picture by Larsvonloco

HOT ROD GiRL 2008

Billede004a.jpg Hot Rod Girl picture by Larsvonloco

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Der er nye billeder af Rodden på 1`st side øverst Cool

BedrockWeekend
    Deltager

Damm…….du er jo blevet haj til det med billeder. Der må have været en god læremester !!

Shoebox-Mark
    Shoebox-Mark
    Moderator

Godt at du har sørget for en “next generation hot rodders”, Lörs Laughing

Fine billeder af rodden…..den der Coke flaske…..er det bremsevæskebeholderen?….if so…stort femtal af mig Smile

Mark

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

BedrockWeekend said:

Damm…….du er jo blevet haj til det med billeder. Der må have været en god læremester !!

Uden dig var mit liv et helved……Tak for hjælpenCool

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Shoebox-Mark said:

Godt at du har sørget for en “next generation hot rodders”, Lörs Laughing

Fine billeder af rodden…..den der Coke flaske…..er det bremsevæskebeholderen?….if so…stort femtal af mig Smile

Mark

Jo da ,det er bremsevæske beholder………øv kun 5WinkTongue out

Have a coke and a smile, have a brake midt på vejen….Tongue out

Billede016a.jpg The Goldtop, clutch coke picture by Larsvonloco

Man burde jo egentlig sørger for lidt flere arve tagere ….men vi stopper med de 2 dejlige unger……..MEN biler dem skal vi have flere A…….MANGE flere Á

Viser 20 indlæg - 41 til 60 (af 429 i alt)

Forummet '*FORUM ARKIV*' er lukket for nye emner og svar.