paypal verificeret!?

Hjem Fora *FORUM ARKIV* paypal verificeret!?

Dette emne indeholder 18 svar, har 7 stemmer og blev senest opdateret af Avatar Webstedets standard 11 år, 7 måneder siden.

Viser 19 indlæg - 1 til 19 (af 19 i alt)
  • Forfatter

er jeg den eneste der har problemer med at nå det skridt højere på min paypal konto!!??

jeg kan fandme ikke finde de 4 koder på mine udtog. og jeg har prøvet et par gange.

nu har jeg købt noget jeg bare lige gik og manglede i mit liv, på ebay, og skal snart af med mere end det begrænsede beløb!!

hjælp!

-palle

BedrockWeekend
    Deltager

Indenfor de sidste 10år har jeg prøvet 3 gange med forskellige email konto at få en verificeret PayPal konto. De der 4 tal/koder synes umulige at finde og min bank siger lige så.

Jeg forstå ikke at det skal være så svært………. Yell

47_knuck
    Deltager

Jeg mener at det gik helt uden problemer da jeg blev “verificeret” for snart mange år siden.

Hvis jeg husker rigtigt mener jeg bare at der lå en besked i min konto oversigt, hvor de omtalte koder stod i…….men jeg ved godt at det ikke hjælper dig det store Smile 

Mo
    Deltager

Hvis du scanner den del af dit konto udtog hvor der står Paypal og smider den på her så skal jeg vise dig koden. har gjort det flere gange især da jeg skiftede kort. Så tilbagefører de ca 30-40 kr når du verficere.

47_knuck
    Deltager

Men hvis det kan hjælpe dig Palle – så må du gerne lave en overførsel til min konto , hvorefter jeg så kan lave din Pay Pal overførsel…..du siger bare til – det skal ikke koste dig mere end en øl eller to…Wink 

det ville være rigtigt fint…giv mig gerne et ring. men pengene skal nok falde idag! 21276999

hilsen

palle

søren jeg har fundet en løsning, men tak for tilbudet!! nu er mit liv helt komplet ha ha!! thomas? hvad siger du!?

-palle

Thomas
    Thomas
    Keymaster

PALLE said:

nu er mit liv helt komplet ha ha!! thomas? hvad siger du!?

-palle

Jeg siger at du har nok ret Wink

47_knuck
    Deltager

Det er bare helt i orden Palle – men du kan nu godt få lov til at give en øl alligevel Wink

Peder
    Deltager

Hvaså Polle, vil du løfte sløret ??

Peder

ja det vil jeg Peder…en rigtig fin komplet hjelm og sider til min 32'er…25 louver. og vel og mærke til en rigtig pris!

-palle

southfork
    Deltager

Nej, Palle!  Du er ikke ved at bli en 'goldchainer', vel?Surprised

det håber jeg ikke Jack!

men jeg har nu kigget efter sådan en 25 louver længe..men syntes de har være til alt for høje priser!

jeg lover at stoppe her!! måske ha ha

-palle

southfork
    Deltager

I'm just jealous. Cool   I wish that I could find an original 25-louver Deuce hood that I can afford.

-jack

47_knuck
    Deltager

Jeg gik nu egentligt og overvejede at tage min hjælm af – i givet fald så får jeg en 25-louvered hood i overskud. Den kunne du da bare have hentet Palle …..Wink nej spøg til side .

Hvordan ser man om en 25 louvered hood er original, da det jo kunne være rart at vide om det er the real stuff man kører med (er der nogle specielle kendetegn – nitter, samlinger eller andet)?? 

southfork
    Deltager

Hvis den koster lige saa meget som en ferie til the Virgin islands, saa er den en aegte Ford 25-louver hood!Money mouthTongue outCool

I virkeligheden, jeg ved ikke hvordan man kan skelne mellem en aegte og en repro, bare at kigge paa dem, medmindre den en har patina eller gammel maling.  Jeg tror at de har reproduceret en kopi for kun et par aar.

-jack

47_knuck
    Deltager

Umiddelbart mener jeg at min bil blev restaureret for ca 12-13 år siden og ved ikke om repro blev lavet den gang……jeg går ud fra at det er en original indtil det modsatte er bevist……SmileMoney mouth

southfork
    Deltager

12 -13 aar siden?  Din er vist en original!  Money mouthCool

søren…på rootlieb har man lavet to louvers betydeligt kortere! iøvrigt har man besvær med at få presset metallet så meget op, som i 1932…derfor er de heller ikke helt så åbne! metallet revner simpelthen!!

http://www.rootlieb.com

-palle

original…håber jeg! for det er den jeg har købt ha ha

Viser 19 indlæg - 1 til 19 (af 19 i alt)

Forummet '*FORUM ARKIV*' er lukket for nye emner og svar.