SCALLOPS PÅ MIN 32’ER!??

Hjem Fora *FORUM ARKIV* SCALLOPS PÅ MIN 32’ER!??

Dette emne indeholder 42 svar, har 16 stemmer og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 11 år, 5 måneder siden.

Viser 20 indlæg - 1 til 20 (af 43 i alt)
  • Forfatter

jeg har en 32'er roadster…farven er som da den blev købt i cadillac hvid! det er muligt Jim Lyngvild synes den er fed i hvid, men i min verden er en 32'er SORT!

desværre går mit projekt roadster ikke så hurtigt, og nu er custom'en igang…jeg havde overvejet en mat sort1 indtil min australske ven Wayne, sendte mig disse billeder, taget af hans vens roadster i starten af 90'erne. det kunne godt være en midlertidig løsning! jeg har dog aldrig været den helt store fan af scallops, men synes nu den er fed! hvad siger i!??

som den ser ud nu!:

og den down under!

-palle

bobrod
    Deltager

Hej Palle. Jeg er sgu ellers heller ikke så meget for scallops, MEN det der ser dælme godt ud. Måske ikke lige den røde kølerramme, men ellersSmile

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Det røde på maskeringen ligner klart noget som er repareret.

Jeg kan godt lide de scallops…… det er en god detalje at de ender med savtakker i bunden.

Det vil også være en god måde at bryde det hvide på din bil….. kan forstå at du mener den er en anelse “fersk” Wink

Anonym

På med nogle scallops!! Cool

Rossi
    Deltager

scallops!! … THUMPS UP Wink

Peder
    Deltager

Hvem f….. er Jim Lyngvild ???????????

Peder

47_knuck
    Deltager

Altså jeg siger bare på med et tag – og du kan nemt lave en 5W Coupe ud af den roadsterWink

Nej på med nogle scallops – det må være vejen frem Smile 

Bjarne Zaedow
    Deltager

Det ku`blive rigtig fedt med den ” rigtige ” røde vintage farve – evt. slibe det yderste af takkerne 

ned så den hvide farve kommer frem igen nogle steder – også silke mat klar lak hen over !Cool

skovbamsen
    Deltager

jeg syntes den røde front giver sådan en WW2 figther plane flair..  me like…

Nielsk
    Deltager

Skovbamsen skrev:

jeg syntes den røde front giver sådan en WW2 figther plane flair..  me like…

Jeg har samme holdning, havde dog nok haft kølermaskeringen i skrap gul.

Så mangler der bare en Pin – Up pige, et sejt navn, og nogle “scoremærkninger”, så som:

Masser af “Copcars”, “Motorcycle cops”, en enkelt truck, et lokomotiv og for en god ordens skyld en U båd.

Synes også du skal vælge at smide nogle scallops på den, den ændrer total stil når de kommer på… men husk nu at de skal være ens i begge sider, så at hvis du har begge døre stående åben på samme tid, at de ikke er skæve. har set det på en rod herhjemme, og det er sku ærgeligt! held og lykke, og hold os opdateret….

Thomas:Det vil også være en god måde at bryde det hvide på din bil….. kan forstå at du mener den er en anelse “fersk” Wink

hvis 'fersk' på sjællandsk betyder bøsset så er vi helt enige Thomas!

jeg er klar og i weekenden skal den sgu have..skal den!! jeg tror jeg giver den en mat rød på hele området foran, og sliber en del af det af igen! ja det meste af bilen…det er trods alt bare noget gammelt lort fra 1932!

jeg skal have malet lidt numre på den i gammel stil…nogen forslag!? Maul?? det må være noget for dig!

dont do this at home!!

Jeg skal gerne tape dine scallops op hvis det skal være…  her er et link, ikke for at gøre reklame for min blog, men mere for at vise det du snakker om at slibe lakken ned:

maul-jakobsen på blogspot.com

men ang. skrifttype synes jeg at der kun er en der passer til en racing inspireret hotrod'a. Har selv brugt den i mit eget logo på mit værksted:

skrift

Håber det er noget der kan bruges….

maul..jeg havde set dit projekt og det er fedt! den brune farve er faktisk rigtig lækker og ligner en 50 tals GM farve!

men en grunder rød mat er nok ikke helt skeløjet, især når den er slebet halvt væk igen!

mht til bogstaverne/tallene så rammer forsøger jeg mig med noget i den retning…jeg kalder hvis det går galt ha ha!

-palle

Du siger bare til, vi er her jo for at hjælpe hinanden….

tak for tilbudet Maul!

men jeg fik lige den her ide…det mest bøvlede at male er jo fronten. så måske den bare skulle forblive hvid!!?

Thomas
    Thomas
    Keymaster

Kan godt lide den hvide snude/blå bagende.

Minder mig om et firekløver fra bogen “The American Hot Rod”, side 98.

Samme farver, lidt andet design men det virker!

Lars
    Deltager

Eller som Veda Orr´s

Fed bil

Lars

Lars
    Deltager

Peder said:

Hvem f….. er Jim Lyngvild ???????????

Peder

En af Palles venner, med en anden sexuel orientering end de fleste Embarassed

Lars

Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager
Viser 20 indlæg - 1 til 20 (af 43 i alt)

Forummet '*FORUM ARKIV*' er lukket for nye emner og svar.