Sid Chavers Bop Top for 1930-31 and 1932 Ford Roadsters

Hjem Fora Swapmeet – Dele Sid Chavers Bop Top for 1930-31 and 1932 Ford Roadsters

Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Lörs von loco Lörs von loco 3 år, 9 måneder siden.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Lörs von loco
    Lörs von loco
    Deltager

Faldt over disse Bop Tops fra Sid Chavers som jeg syntes er fantastisk cool. De kan adskilles , foldes sammen og fylder dermed ikke ret meget , ydermere er de lavet så du KUN behøver de orginale fæstepunkter ved forruden og i siden men ingen knapper rundt i kanten på karossen er nødvendigt, hvilket jeg syntes er cool og gør bilen mere clean hvilket jeg godt kan lide. Jeg er igang med at skal have lavet en top til min 1932 Roadster og har et kaleche stativ, min tanke var at lave det adskilbart….og Vupti, det er opfundet….SÅ det jo bare at lave en Kopi…… ;-). Sid´s toppe koster ca. $3000…..får jeg råd køber jeg en…..medmindre jeg når at lave en selv først….Time will show.
    .
    http://www.sidchaverscompany.com/
    .
    Her er en Vidio hvor Sid personligt montere en af sine Bop Tops….Cool, lærrigt og forholdsvis nemt.

• Dette emne blev ændret 3 år, 9 måneder siden af Lörs von loco Lörs von loco.
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.