J.P. West

Hjem Fora Intro’s J.P. West

Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af J.P.West J.P.West 3 år, 7 måneder siden.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    J.P.West
    J.P.West
    Deltager

Nå næsten 10 år er gået, så nu er det vist på høje tide med en ny intro.
    Jeg hedder ude i den virkelige verden Johnny og har (som flere herinde) passeret de 50. Jeg går til dagligt (ca. 8-9 timer) og pusler med noget program værk til nogen CNC maskiner, og det er da en sjælden gang hændt der er blevet fremstillet en bette ting til enten en motorcykel, en Hot Rod, eller noget værktøj indenfor vores fælles hobby ;-).
    Min interesse for både mekanik og elektronik kommer helt klart fra min morfar, som var byens kvikke hoved og opfinder, ikke at han satte voldsomt pris på en lille pilfinger som medhjælper, nok tvært imod, men det blev min interesse vist nok bare større af.
    Jeg holder til i Ghetto kollektivet, som flere herinde også gør. Jeg er nok en af dem der har gange i mangt og meget, og hver vinter (og så det meste af resten af året) gang i mindst et par projekter.
    Det har indtil nu været meget Ford A, som er forholdsvis billige, lette og få stumper til og ret lette og skrue i, og tidligere (altså midt 80èrne og start 90èr) stod den på rigtigt meget Chevrolet.
    Her i sommers kom der så, efter flere års tilløb, en Hudson i hus. En Hudson Hornet 53èr som er hentet i Sverige – en næsten urørt California bil, der ikke har kørt i mange år – med alt hvad det indebære. Totalt død i indtræk, ledningsnet, og dårligt glas, MEN næsten rustfri (lidt i en dørstolpe, og begge bunder foran) og usvejst.
    Så denne vinter, og nok også en ret god del af næste år skulle nemt kunne blive , både Tv og Sofa fri.

• Dette emne blev ændret 3 år, 7 måneder siden af Thomas Thomas.
    • Dette emne blev ændret 3 år, 7 måneder siden af Thomas Thomas.
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.